خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

توقف فعالیت جایگاه سی ان جی نواب قزوین به دلیل نقص فنی

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۲۶

فعالیت جایگاه سی ان جی نواب قزوین به دلیل نقص نفی دستگاه های خنک کننده کمپرسور متوقف شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به توقف فعالیت جایگاه سی ان جی نواب به دلیل نقص فنی گفت: فعالیت جایگاه سی ان جی نواب به دلیل نقص نفی دستگاه های خنک کننده کمپرسور متوقف شده است.

به گزارش ایلنا از قزوین، مصطفی کاشی پزها افزود: تجهیز و نوسازی جایگاه های سی ان جی در نحوه ارائه خدمات به شهروندان و دسترسی آسان و سریع رانندگان به سوخت پاک نقش مهمی در تردد وسایل نقلیه ایفا می کند.

وی اضافه کرد: تجهیزات به کار گرفته شده در جایگاه های سی ان جی نیز مانند دیگر تجهیزات به مرور زمان و استفاده مداوم از آن ها رو به فرسودگی رفته و نیاز به تعمیر و نوسازی پیدا می کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: تجهیزات و دستگاه های به کار رفته در جایگاه سی ان جی نواب شهر قزوین نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست و به گذشت زمان با نقص فنی روبرو شده است.

کاشی پزها عنوان کرد: به دلیل نقص فنی که در دستگاه های خنک کننده کمپرسور(کولینگ) جایگاه سی ان جی نواب شهر قزوین به وجود آمده این جایگاه از ادامه فعالیت بازمانده و قادر به ارائه خدمات به شهروندان نیست.

وی تصریح کرد: برای رفع نقص فنی این جایگاه و نشت گاز دستگاه های موجود در جایگاه نواب جلساتی با مسئولان شرکت متصدی راه اندازی این جایگاه سی ان جی برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در این جلسه مقرر شد در اولین فرصت نسبت به نوسازی و تجهیز جایگاه سی ان جی نواب شهر قزوین توسط این شرکت اقدام شود.

کاشی پزها خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات لازم در خصوص تجهیز و نوسازی جایگاه سی ان جی نواب شهر قزوین در حال انجام است.

وی یادآور شد: پس از اتمام پروژه نوسازی و تجهیز جایگاه سی ان جی نواب، این جایگاه با در اختیار داشتن ۴ دیسپنسر(وسیله ای که از طریق آن گاز سی ان جی پرفشار به مخزن سوخت خودرو منتقل می شود) به فعالیت خود ادامه می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز