خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد؛

ترکیدگی لوله آب شهری علت نشست زمین در خیابان راه ری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۶۶

در ساعت ۷:۳۰ دقیقه امروز جمعه سی ام خردادماه بر اثر ترکیدگی لوله آب در خیابان راه ری، زمین به ارتفاع ۵ متر نشست و ریزش کردکه به حمداله خسارت جانی به همراه نداشت.

مجتبی منتظری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: در ساعت ۷:۳۰ دقیقه امروز جمعه سی ام خردادماه بر اثر ترکیدگی لوله آب در خیابان راه ری، زمین به ارتفاع ۵ متر نشست و ریزش کردکه به حمداله خسارت جانی به همراه نداشت.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ منتظری ضمن اعلام اینکه طوقه چاه های اطراف محل نشست کرده کاملا سالم هستند خاطر نشان کرد: در ابتدای خیابان راه ری و بعد از مسجد طاق بهلول بعلت ترکیدگی لوله آب شهری، ریزش و نشست زمین رخ داده است که کارشناسان و عوامل سازمان مدیریت پسماند، آتش نشانی و شرکت آب و فاضلاب استان به همراه دیگر کارشناسان ذی‌ربط، هم‌اکنون در حال مرمت و بازسازی محل هستند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در ادامه اظهار کرد: با اعلام ریزش زمین توسط مرکز پیام سازمان کارشناسان و عوامل اجرایی در محل حادثه حاضر شدند و ضمن نصب علائم هشدار دهنده با بررسی و بازبینی چاه های محدوده از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نموده و عدم ریزش تمامی آنها را نیز تایید کردند.

وی افزود: جهت جلوگیری از هر گونه حادثه و با توجه به ریزش و نشست این خیابان، ورودی خیابان راه ری از سمت خیابان تهران قدیم مسدود شده است که تا رفع کامل خطرات احتمالی بازگشایی نخواهد شد، لذا از کلیه رانندگان و شهروندانی که قصد عبور از این خیابان را دارند تقاضا می‌شود حسب توصیه‌های شهرداری قزوین، مسیر دیگری را برای عبور انتخاب کنند.

اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز