خبرگزاری کار ایران

زندپور، کارشناس آموزش سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد:

کارگاه‌های آموزشی در افزایش مهارت شغلی تاکسیرانان موثر است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۴۱۳

اثرگذاری مطلوب برگزاری کارگاه‌های آموزشی با عناوین و محتواهای موردنیاز رانندگان موجب شده حضور رانندگان تاکسی در هر دوره از این کارگاه نسبت به قبل افزایش یابد.

کارشناس آموزش سازمان تاکسیرانی قزوین با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقش بسزایی در افزایش مهارت شغلی رانندگان تاکسی دارد گفت: استقبال رانندگان از این کارگاه‌های آموزشی بی‌نظیر است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل زندپور با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های شغلی با حضور بیش از ۲۰۰ راننده تاکسی فعال تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین اظهار کرد: اثرگذاری مطلوب برگزاری کارگاه‌های آموزشی با عناوین و محتواهای موردنیاز رانندگان موجب شده حضور رانندگان تاکسی در هر دوره از این کارگاه نسبت به قبل افزایش یابد.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی قزوین نیز به دلیل استقبال رانندگان تاکسی از کارگاه‌های آموزشی با بهره‌مندی از اساتید مجرب سعی در افزایش کیفیت این کارگاه‌ها و به روزرسانی اطلاعات و آموزش‌های ارائه ‌شده در این کارگاه‌ها دارد.

کارشناس آموزش سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به عناوین آموزشی کارگاه‌های یادشده ادامه داد: مواردی از قبیل بهداشت فردی و روانی، مقررات راهنمایی و رانندگی، مباحثمربوط به محیط‌ زیست و آلودگی هوا، کمک‌های اولیه، آشنایی با سطح شهر و بناهای تاریخی در این کارگاه‌ها برای تاکسیرانان آموزش داده می‌شود.

زندپور عنوان کرد: حدود اختیارات تاکسیرانان، شرح وظایف آنان، قوانین و ضوابط سرویس‌های مدارس، مسائل ایمنی راه‌ها، نحوه رانندگی در شرایط مختلف آب و هوایی از دیگر موارد آموزشی کارگاه‌های سازمان تاکسیرانی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در هر زمینه‌ای که احساس شود رانندگان نیاز به دریافت آموزش در خصوص آن موضوع داشته و ارائه آموزش موجب افزایش کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنان می‌شود، از کارشناسان متخصص امر برای آموزش رانندگان استفاده می‌کنیم.

کارشناس آموزش سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: در این راستا کارشناسانی از سازمان‌های تاکسیرانی، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، میراثفرهنگی و گردشگری، محیط‌ زیست برای ارائه آموزش به رانندگان در این کارگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: اولویت کارگاه آموزشی خرداد ماه سال جاری روش‌های کنترل خشم بود که در این کارگاه کارشناسان روش‌های مختلف و کاربردی کنترل خشم را به رانندگان تاکسی آموزش دادند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی روزانه با تعداد زیادی از شهروندان در ارتباط هستند، دانستن روش‌های کنترل خشم و نحوه برخورد با مسافران برای آنان بسیار حائز اهمیت است.

کارشناس آموزش سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به نقش برگزاری کارگاه‌های آموزشی در افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این کارگاه‌ها افزایش خدمات و بالابردن سطح خدمات ارائه شده به شهروندان است.

زندپور یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های اولویت‌دار کارگاه خردادماه سال جاری ارائه تذکرات لازم در خصوص تخلفات رانندگی رانندگان تحت نظارت این سازمان بود که این امر با همکاری مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین و از طریق نشان‌دادن عکس‌هایی که توسط این مرکز از تخلفات رانندگی گرفته شده بود، انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز