خبرگزاری کار ایران

نظارت دامپزشکی قزوین بر عرضه فرآورده های دامی در نمایشگاه مواد غذایی

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۳۰

عرضه فرآورده های خام دامی در نمایشگاه ضیافت تحت نظارت دامپزشکی بوده وبازرسان دامپزشکی روزانه چندین مرتبه غرفه های مرتبط را مورد بازرسی قرار می دهند.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه عرضه مواد غذایی ضیافت که در آستانه ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار شده گفت: اداره کل دامپزشکی استان قزوین طرح تشدید نظارتهای بهداشتی را دراین ایام در دستور کار خود دارد و با تجهیز وساماندهی ۲۰اکیپ ثابت وسیار، نظارتهای بهداشتی بر مراکز تولید، عرضه ونگهداری مواد غذایی را انجام خواهد داد.


به گزارش ایلنا، دکترسید بهمن نقیبی در خصوص نظارت بر عرضه گوشت قرمز، ماهی ومرغ و… در نمایشگاه ضیافت گفت: با توجه به حجم بالای عرضه این اقلام در نمایشگاه، اکیپی ویژه از کارشناسان دامپزشکی برای نظارت بر نحوه نگهداری وعرضه فرآورده های خام دامی، روزانه، چندین نوبت در نمایشگاه به امر بازرسی خواهند پرداخت.


نقیبی همچنین به کلیه هم استانیهای محترم توصیه کرد: از خرید گوشت قرمز فاقد لیبل دامپزشکی، مرغ بدون بسته بندی وفاقد تاریخ مصرف، خودداری نموده و با توجه به گرمای هوادر موقع خرید دقت نمایند، فرآورده های خام دامی در یخچال نگهداری شده باشند.


وی در پایان از کلیه هم استانی های محترم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی، مانند فروش خارج از چرخه توزیع گوشت ومرغ وماهی در خیابانها، نگهداری وفروش فرآورده های خام دامی بیرون یخچال فروشگاهها و… مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۵۱۲(شماره ۴رقمی) ویا پیامک ۵۰۰۰۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان قزوین اطلاع رسانی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز