خبرگزاری کار ایران

دربندی‌زاده، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد؛

آغاز آسفالت پیاده‌روهای خاکی منطقه سه شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۶۸

عملیات عمرانی آسفالت پیاده‌روهای خاکی منطقه سه شهرداری قزوین آغاز شد.

عبدالعلی دربندی‌زاده، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: عملیات عمرانی آسفالت پیاده‌روهای خاکی منطقه سه شهرداری قزوین آغاز شد.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ عبدالعلی دربندی‌زاده افزود: در سال جاری برای اجرای این پروژه ۲۵۰میلیون تومان اعتبار هزینه خواهد شد.
وی بیان کرد: تا پایان سال جاری ۱۵هزار مترمربع در شهرک مینودر عملیات عمرانی آسفالت پیاده‌روهای خاکی انجام خواهد شد که ۷۰درصد از فعالیت این پروژه است.
گنجی بیان کرد: در سال ۹۰ عملیات عمرانی آسفالت پیاده‌روهای خاکی به متراژ ۱۰هزار مترمربع و در سال ۹۲ و ۹۱ عملیات عمرانی آسفالت پیاده‌روهای خاکی به متراژ ۱۵هزار مترمربع انجام شده است.
این مقام مسوول اضافه کرد: مدت اجرای این پروژه ۶ ماه تعریف شده است.
وی بیان کرد: اجرای پروژه آسفالت پیاده‎‌روهای فرعی منطقه سه شهرداری قزوین یکی از درخواست‌های اصلی شهروندان است و مسیرهای مورد نظر بر اساس اولویت تردد زیاد شهروندان انتخاب شده است.
مدیرمنطقه سه شهرداری قزوین با بیان اینکه اجرای پروژه آسفالت پیاده‎‌روهای فرعی در این منطقه در راستای ساماندهی وضعیت خاکی پیاده‌روها اجرایی می شود، اظهار کرد: اجرای این طرح با کیفیت مناسب یکی از خواست‌های شهروندان است و برای جلب رضایت شهروندان مدیریت شهری تلاش خود را خواهد کرد که به نحو احسن این طرح را اجرایی کند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز