خبرگزاری کار ایران

الموتی، معاون خدمات شهری شهرداری قزوین:

نگرانی‌های مسئولان در محدوده بافت فرسوده قزوین دوچندان شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۴۴

تعامل دستگاه‌های مختلف در ایجاد زیرساخت‌های مطمئن، راهکار حل مشکلات موجود در بافت فرسوده شهر قزوین است.

حمیدرضا محمدی الموتی، معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: تعامل دستگاه‌های مختلف در ایجاد زیرساخت‌های مطمئن، راهکار حل مشکلات موجود در بافت فرسوده شهر قزوین است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ الموتی افزود: با توجه به وقوع حوادثاخیر، نظیر ریزش چاه و آتش سوزی انبار روغن در محدوده بافت فرسوده، برنامه ها و طرح هایی در راستای تأمین ایمنی در شهر و توجه به آن، به دستگاه های مختلف استان ارسال شده است تا با ایجاد زیرساخت های مناسب در این محدوده، از تعداد وقوع این گونه حوادثو خطرات ناشی از آن کاسته شود.

الموتی با بیان این مطلب که وقوع این حوادث، نگرانی های مسئولان را در محدوده بافت فرسوده دوچندان کرده است، عنوان کرد: در حال حاضر ۴۵۰ هکتار از مساحت شهر در محدوده بافت فرسوده قرار دارد که با توجه به فرسوده بودن بخش های تأسیسات و ایمنی در آن، مشکلات موجود در این بافت نیز به مراتب بیشتر از سایر مناطق شهر است.

وی با اشاره به مصوبه شورای شهر قزوین در سال ۹۱ مبنی بر دریافت یک میلیون ریال از هر شهروند برای حل مشکلات ایمنی و تأسیساتی شهر گفت: با توجه به وجود ۱۳۰ کیلومتر شبکه تأسیساتی فرسوده در شهر، این میزان، رقم چشمگیری نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت هدایت و کنترل آب های سطحی اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است اما با توجه به حجم زیاد آب های سطحی در فصول بارندگی کافی نیست و نیازمند برنامه ریزی مدون و همکاری مدیران و دستگاه های مربوطه برای رفع این چالش هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز