خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین تأکید کرد:

هدف شورای چهارم، دست یابی به جامعه ای قرآنی

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۹۱

هدف و سیاست گزاری شورای اسلامی چهارم شهر قزوین دست یابی به جامعه ای قرآنی است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در پنجمین مرحله تجلیل از حافظان قرآنی استمرار این طرح را به دلیل اهتمام شورا و شهرداری قزوین برای داشتن جامعه ای قرآنی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ فرج ا… فصیحی رامندی افزود: تشویق نوجوانان و جوانان به فعالیت در مسائل قرآنی، فرهنگ قرآن را در جامعه تقویت می کند.

وی با بیان اینکه سیاست شورای چهارم و کمیسیون فرهنگی جهت دهی جامعه به سمت زندگی قرآنی است، افزود: برپایی پنج دوره تجلیل از حافظان قرآنی دلیلی روشن بر این مهم است که تقویت فرهنگ قرآنی و حمایت از افرادیکه در این حوزه کار می کنند از اهداف والای ماست.

فصیحی رامندی در ادامه شناخت و فهم قرآن را مقدمه ای برای داشتن زندگی سالم عنوان کرد و گفت: سلامت جامعه بشری در گرو عمل به سخن خداوند است چراکه قرآن کتاب هدایت و راهنمایی بشر محسوب می شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: اگر سلامت زندگی دنیوی انسان تأمین شود بی شک در زندگی اخروی نیز با مشکل مواجه نخواهد بود، چراکه دنیا مزرعه ی آخرت بوده و انسان هرچه در این دنیا بکارد در دنیای دیگر برداشت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز