خبرگزاری کار ایران

وزیری نژاد، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

اسباب بازی های قدیمی شهر برای چهارمین جشنواره بازی آماده می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۹۳

یکماه زمان برای جمع آوری اسباب بازی های قدیمی شهروندان اختصاص داده شده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: از تیر تا ۱۵ مرداد ماه، زمانی برای جمع آوری اسباب بازی های قدیمی شهروندانی اختصاص داده شده که تمایل دارند با ابزارهای بازی دوران کودکیشان در جشنواره بازی و اسباب بازی چهارم، دیده شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛ سعید وزیری نژاد افزود: اعلام فراخوان جمع آوری اسباب بازی های قدیمی یکی از مهمترین اقدامات در راستای اسقبال از برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه در جشنواره پیش رو قصد داریم اسباب بازی های قدیمی را به نمایش بگذاریم از شهروندان درقالب این فراخوان دعوت شده لوازم تحریر دوران تحصیل، دفتر و کتاب دبستان و دست نوشته های دوران کودکی خود را نیز برای نمایش در موزه اسباب بازی های قدیمی تحویل سازمان فرهنگی ورزشی دهند.

وی یادآورشد: مسلم است که برای صاحبان اسباب بازی های برگزیده جوایزی در نظر گرفته شده است.

بنابراین گزارش؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۶۶۹۸۷۷ اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز