خبرگزاری کار ایران

حبیبی، معاون استاندار قزوین:

شهرداران بایداز پشتوانه لازم برخوردار شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۶۵۰

اجرای قانون پرداخت حق بیمه، پروانه‌های ساختمانی مشکلاتی را برای شهرداری‌ها به وجود آورده است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: شهرداران بایداز پشتوانه لازم برخوردار شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛" منوچهر حبیبی " همایش شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی استان که با موضوع تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه مدیریت شهری برگزار شد با اشاره به اینکه اجرای قانون پرداخت حق بیمه پروانه‌های ساختمانی مشکلاتی را برای شهرداری‌ها به وجود آورده است، اظهار کرد: متاسفانه اجرای این قانون به نفع شهرداری‌ها نیست و کاهش درآمدهای شهرداری‌های بزرگ و کوچک را به دنبال دارد.

منوچهر حبیبی افزود: بخش اعظمی از شهرداری های استان به خاطر مشکلات بوجود آمده در خصوص بیمه ساختمانی با کندی در صدور پروانه ساختمانی مواجه شده اند.


وی در ادامه به مشکلات قضایی فی مابین شهرداری ها و دستگاه های نظارتی اشاره کرد و گفت: با بروز کوچکترین مشکل در شهرها و تشکیل پرونده قضایی، شهردار نیز درگیر پرونده شده و از برنامه ریزی مناسب شهری باز می ماند.


حبیبی با درخواست از مسئولان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص حمایت از شهرداران در این زمینه گفت: شهرداران باید از پشتوانه لازم برخوردار بوده و نگاه ویژه به آنها صورت گیرد.


وی همچنین با اظهار نگرانی از افزایش حوادثشهری خواستار حمایت مالی ویژه در جهت تجهیز آتش نشانی ها و آموزش نیروی انسانی شد.


حبیبی ادامه داد: به خاطر تغییر در نوع رندگی شهری، امکانات کم، پرهزینه و گاهاً کمیاب این گونه اتفاقات رخ می دهد و بخش زیادی از شهرداران را نگران کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز