خبرگزاری کار ایران

توسط مرکز علمی کاربردی مهرام صورت می‌گیرد؛

پذیرش دانشجو در هفت رشته کارشناسی بدون کنکور

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۰۵

مرکز آموزش علمی کاربردی مهرام در هفت رشته کارشناسی و مهندسی به صورت بدون کنکور برای ترم مهر ماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

مرکز آموزش علمی کاربردی مهرام در هفت رشته کار‌شناسی و مهندسی به صورت بدون کنکور برای ترم مهر ماه ۹۳ دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا از قزوین، نیکونژاد، معاون آموزشی مرکز علمی کاربردی مهرام، با اعلام این خبر گفت: این مرکز توسط گروه تولیدی مهرام با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و با هدف ارایه آموزش‌های علمی کاربردی و تربیت نیروی انسانی متخصص در بخش صنایع غذایی، شیمی و فناوری در نیمه اول سال ۱۳۸۹ تاسیس شد.

وی مهندسی فناوری صنایع شیمیایی و مهندسی فناوری زیستی مواد غذایی را از رشته‌های دارای پذیرش دانشجو برای ترم مهرماه ۹۳ بیان کرد و افزود: مرکز علمی کاربردی مهرام همچنین در رشته‌های کار‌شناسی حرفه‌ای حسابداری گرایش حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی، کار‌شناسی حرفه‌ای مدیریت تبلیغات تجاری، مهندسی فناوری اطلاعات گرایش فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری صنایع غذایی گرایش صنعت روغن خوراکی و مهندسی فناوری صنایع غذایی گرایش صنعت کمپوت و کنسرو برای ترم مهرماه ۹۳ دانشجو می‌پذیرد.

نیکونژاد زمان ثبت نام برای رشته‌های کار‌شناسی را ۱۴ لغایت ۲۲ مرداد ماه جاری ذکر و عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد آموزش دانشگاه مراجعه کنند.

مرکز آموزش علمی کاربردی مهرام در خیابان بلوار شمالی قزوین واقع شده و در حال حاضر دارای ۷۶۳ دانشجو، ۳۵۰ دانش آموخته و ۱۲ رشته در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی و نیز پایلوت صنایع غذایی و شیمی استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز