خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین:

مدیریت پسماندهای صنعتی بر عهده تولیدکنندگان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۳۰

کارگروه مدیریت پسماند استان با حضور اعضا در محل سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تشکیل شد.

مدیر کل حفظت محیط زیست استان قزوین گفت: کارگروه مدیریت پسماند استان با حضور اعضا در محل سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تشکیل شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، دکتر صدرالدین علیپور افزود: عدم مدیریت صحیح پسماندهای صنعتی و ویژه آثار سوئی بر سلامتی محیط زیست و موجودات آن خصوصا انسان دارد.

علیپور با برشمردن آثار سوء و زیان آور ناشی از عدم مدیریت صحیح پسماندهای صنعتی، تصریح کرد: استان قزوین به عنوان یکی از استان های صنعتی کشور و تعدد و تکثر واحدهای صنعتی با مقادیر متنابهی از این گونه پسمانها روبرو بوده که بایستی هرچه سریع تر در این خصوص چاره اندیشی شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در ادامه با تاکید بر اینکه بر اساس قانون، مدیریت اینگونه پسماندها بر عهده تولید کننده آن است، کاهش تولید پسماند و ارائه راهکارهای مدیریتی را تکلیف قانونی واحدهای تولید کننده پسماند دانست.

دکتر علیپور در پایان با اشاره به پیگیری های گذشته و پیگیری های مستمر استاندار و عزم جدی مسئولین استانی نسبت به رفع مشکل دفع اینگونه پسماندها در استان در آینده نزدیک ابراز امیدواری کردند.

نشست کارگروه مدیریت پسماند با حضور اعضا هچون مدیر کل دفتر امور شهری استانداری، مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت، نماینده شهرداری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، سازمان مدیریت پسماند، در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز