خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین در آئین افتتاحیه جشنواره بازی و اسباب بازی:

جشنواره امسال توانمندتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۸۴

چهارمین جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز از توانمندی‌های بیشتری برخوردار است.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین ضمن اینکه چهارمین جشنواره بازی و اسباب بازی را دارای توانمندی‌های بیشتری نسبت به جشنواره‌های پیشین می‌دانست، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در احیای بازی‌ها و اسباب بازی‌های بومی و محلی است.

به گزارش ایلنا از قزوین، مسعود نصرتی افزود: شورا و شهرداری قزوین همواره درصددند برنامه‌هایی را برای شهروندان قزوینی اجرا کنند که از بار معنایی و محتوایی خوبی برخوردار باشد و جشنواره‌های روز قزوین و بازی و اسباب بازی نیز در صدر این برنامه‌ها قرار دارند.

وی با تأکید بر اهداف و رسالت اصلی جشنواره بازی و اسباب بازی تأکید کرد: همانطور که رهبر انقلاب بر احیای بازی‌ها و اسباب بازی‌های قدیمی تأکید دارند، بر ضرورت آگاه سازی جامعه از عواقب سوء بازی‌ها و اسباب بازی‌های غربی و وارداتی نیز سخنان راهگشایی بیان کردند.

شهردار یادآور شد: شورا و شهرداری قزوین با توجه به این رهنمود‌ها برای چهارمین سال متوالی است که جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز را برگزار می‌کند، برنامه بزرگ فرهنگی که در دو سال اخیر جزو برنامه‌های شاخص هفته قزوین نام گرفته است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه امیدواریم این جشنواره تأثیرات مثبت خود را در جامعه داشته باشد، افزود: سعی کردیم در این جشنواره نقاط ضعف جشنواره‌های قبلی را برطرف کنیم و از ایده‌های خوب مردم برای هر چه کامل‌تر و غنی‌تر کردن جشنواره بهره بردیم.

شهردار قزوین به زمان برگزاری جشنواره اشاره کرد و با تأکید بر اینکه بچه‌های امروز می‌توانند با حضور در این فضا برای سال تحصیلی جدید آماده شوند، افزود: در ورودی‌ها و عوارضی‌های شهر نیز تبلیغات گسترده به عمل آمده تا از مسافران عبوری به شرکت در جشنواره دعوت به عمل آوریم.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه جشنواره بازی و اسباب بازی تا بخش زیادی توانسته در بین خانواده‌ها تأثیر گذار باشد، اضافه کرد: ما به دنبال تغییر نگرش‌ها و آگاه سازی جامعه هستیم و از کودکان دیروز می‌خواهیم در دورانی که غرب نسخه‌های نامناسبی را برای کودکان امروز می‌پیچد، به فکر کودکان و نوجوانان ایرانی باشند.

وی افزود: این جشنواره تلنگری به والدین، مسئولان و سازندگان اسباب بازی در کشور است، تا کودکان امروز را با بازیهای دیروز که سرشار از تحرک و پویایی بودند، بیشتر آشنا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز