خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار قزوین مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ بومی از کارکردهای جشنواره بی‌بدیل بازی و اسباب بازی

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۸۷

جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز در نوع خود در کشور بی بدیل است.

امید علی پارسا، معاون برنامه ریزی استاندار قزوین ضمن حضور در آئین افتتاحیه چهارمین جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی، این برنامه فرهنگی را در نوع خود در کشور بی‌بدیل خواند و ترویج فرهنگ بومی و کهن ایرانی را از کارکردهای اصلی آن عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین، امید علی پارسا در این مراسم افزود: به نظر می‌رسد مسئولان شورا و شهرداری موضوع درستی را برگزیدند، بازی و اسباب بازی مقوله‌ای است که اگر درست انتخاب شده و به کودک معرفی شود، در رشد شخصیت او مفید خواهد بود.

این مقام مسئول یادآورشد: فرهنگ گذشتگان با برگزاری این جشنواره مقابل دید کودکان مجسم خواهد شد تا زندگی ساده و بازی‌ها و اسباب بازی‌های پرشور و هیجان آن دوران، در ذهن آنان برای همیشه باقی بماند و در زندگی آنان تأثیر گذاشته و کاربرد داشته باشد.

معاون استاندار قزوین در بازدید از غرفه‌ها و بخش‌های مختلف جشنواره تأکید کرد: بسیار کاربردی و محتوایی به موضوعات پرداخته شده و امیدوارم تلاش مسئولان در پایان کار جشنواره به ثمر بنشیند.

وی افزود: از سویی انتخاب مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه به عنوان مکان برپایی این جشنواره بسیار زیاد بر جذابیت‌های جشنواره افزوده است و نشان‌دهندهٔ قدمت تاریخی و فرهنگی کهن شهر قزوین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز