خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرای شهرداری قزوین خبر داد؛

ارائه آموزش‌های تاکسیرانی به کودکان در نمایشگاه بازی و اسباب بازی

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۶۵

نحوه شناسایی خودروی تاکسی و مقررات استفاده از آن در ترددهای درون شهری در نمایشگاه بازی و اسباب بازی به کودکان تا ۷ سال آموزش داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نحوه شناسایی خودروی تاکسی و مقررات استفاده از آن در ترددهای درون شهری در نمایشگاه بازی و اسباب بازی به کودکان تا ۷ سال آموزش داده می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، مصطفی کاشی‌پز‌ها افزود: یکی از اقدامات سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین حضور در غرفه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در نمایشگاه بازی و اسباب بازی است.

وی اضافه کرد: کار‌شناسان و مربیان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین باحضور در این غرفه آموزش‌های لازم در زمینه استفاده از وسیله نقلیه عمومی تاکسی را به کودکان آموزش می‌دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: شناساندن مشخصات ظاهری تاکسی یکی از محورهای آموزشی برای کودکان تا۷سال است.

کاشی پز‌ها ادامه داد: در این محور آموزشی مشخصات ظاهری خودروی تاکسی از قبیل رنگ و آرم سازمان تاکسیرانی به آنان آموزش داده می‌شود که رنگ تاکسی‌های سطح شهر قزوین سبز، زرد و نارنجی است.

وی عنوان کرد: ضرورت استفاده از خودروهای تاکسی در ترددهای درون شهری و عدم استفاده از مسافربرهای شخصی از دیگر محورهای آموزشی است که برای آموزش دادن به کودکان درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: شناساندن محل ایستگاه‌های تاکسی، خط کشی ایستگاه‌ها ومحل شوار شدن تاکسی از دیگر محورهای آموزشی ارائه در این غرفه به کودکان است.

کاشی‌پز‌ها گفت: نحوه نگهداری از وسیله نقلیه عمومی تاکسی یکی از موضوعات مهمی است که باید به کودکان آموزش داده شود که هدف از آن آغاز اجرای برنامه‌های فرهنگ سازی از دوران کودکی است.

وی خاطرنشان کرد: آماده کردن کرایه تاکسی قبل از رسیدن به مقصد به منظور صرفه جویی از اتلاف وقت و تذکر محترمانه تخلفاتی که ممکن است از تاکسیرانان سربزند به کودکان از دیگر محورهای آموزشی درنظر گرفته شده به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم در راستای فرهنگ سازی در استفاده از خودروهای تاکسی در ترددهای درون شهری در کودکان موفق عمل کنیم زیرا کودکان امروز شهروندان آینده این شهر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز