خبرگزاری کار ایران

به همت شهرداری قزوین صورت گرفت؛

برگزاری سمینار " آگاه سازی توسعه شهر قزوین با محوریت گردشگری "

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۱۵

سمینار " آگاه سازی توسعه شهر قزوین با محوریت گردشگری " به همت شهرداری قزوین با حضور مسوولان استانی و شهری برگزار شد.

سمینار «آگاه سازی توسعه شهر قزوین با محوریت گردشگری» به همت شهرداری قزوین با حضور مسوولان استانی و شهری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قزوین، این سمینار با همکاری سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و با حضور گسترده بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی برگزار شد.

علی رضا خزائلی، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین در این سمینار گفت: شهرداری قزوین توجه ویژه‌ای به توسعه گردشگری شهر قزوین دارد چراکه صنعت گردشگری موتور مولد اقتصادی برای شهر محسوب می‌شود.

وی افزود: شهرداری قزوین از دو سال پیش به گردشگری توجه ویژه‌ای داشته و آن را به صورت جدی پیگیری کرده است.

خزائلی با بیان اینکه شهرداری قزوین از شش سال پیش مرمت بناهای تاریخی را در دستور کار خود قرار داد، بیان کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری اقتصاد شهر را رونق دهیم.

وی بیان کرد: از یک سال گذشته مشاوری برای مطالعات توسعه گردشگری جذب شده است تا بتواند این صنعت را در قزوین رونق و توسعه دهد.

در پایان این مراسم از سرمایه‌گذاران شهر قزوین با اهدای لوح تقدیر شد و همچنین مشاوران طرح توسعه گردشگری در شهر قزوین توضیحاتی در این زمینه ارائه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز