خبرگزاری کار ایران

نصرتی، شهردار قزوین:

انعقاد تفاهم‌‌نامه همکاری با کشور چین ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۲۲

انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری بین شرکت بین المللی ciTic کشور چین و شهرداری قزوین فرصتی برای توسعه شهر و ورود سرمایه گذار به شهر قزوین است.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری بین شرکت بین المللی ciTic کشور چین و شهرداری قزوین فرصتی برای توسعه شهر و ورود سرمایه گذار به شهر قزوین است.


به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود نصرتی در مراسم انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری بین شرکت بین المللی ciTic کشور چین و شهرداری قزوین افزود: قزوین با تمام جذابیت ها آماده ورود سرمایه گذاران است و امضای این تفاهم نامه برای شهر قزوین ارزشمند می‌باشد.


وی با اشاره به وجود هزار و ۱۷۰اثر تاریخی و طبیعی در قزوین گفت: قزوین شهری است که در کنار پایتخت قرار دارد و در ۴۰ سال پیش پایتخت ایران بوده است.


نصرتی با اشاره به ظرفیت های تاریخی، دانشگاهی، کشاورزی و صنعتی بیان کرد: امیدواریم امضای این تفاهم نامه شروع خوبی برای همکاری با کشور چین باشد.

شهردار قزوین بیان کرد: موضوعاتی که در این تفاهم نامه آمده خدماتی است که هم در سطح استان و هم فرا استانی است و در این تفاهم نامه همکاری بخش خصوصی و دولتی پوشش داده است.


این مقام مسوول بیان کرد: پروژه های مطرح شده در این تفاهم نامه قابلیت جابجایی و افزایش همکاری وجود دارد.


گفتنی است؛ این تفاهم نامه در زمینه های همکاری در اجرای پروژه کمربندی پل های شرق و جنوب شرق، توسعه امامزاده حسین(ع)، دهکده طبیعت، مجتمع صنعتی زرآبادی پور، ساختمان مرکزی شهرداری، مجموعه بوستان ملی باراجین و راه آهن قزوین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز