خبرگزاری کار ایران

معاون عمران و مسکن بنیاد استان قزوین:

۳۱۲ نفر از ایثارگران در قزوین صاحب خانه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۶۴

۳۱۲ نفر از ایثارگران استان قزوین با تحویل واحدهای مسکن مهر، صاحب خانه می‌شوند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۳۱۲ نفر از ایثارگران این استان با تحویل واحدهای مسکن مهر، صاحب خانه می‌شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛ عبدالحسین وحیدی به تفاهم‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: طبق این تفاهم‌نامه ۲۷۲ واحد مسکن مهر در منطقه مهرگان قزوین و ۸۰ واحد در شهر تاکستان به ایثارگران واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ واحد مسکن مهر در منطقه مهرگان قزوین از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار است که تا پایان سال جاری این واحدها تحویل داده می‌شود، افزود: همچنین عملیات اجرایی ۲۲۴ واحد دیگر تا پایان سال ۹۴ به اتمام می‌رسد و به مالکان واگذار خواهد شد.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: واحدهای مسکن مهر تاکستان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و تا پایان سال جاری به مالکان تحویل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تامین مسکن ایثارگران از جمله وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است، گفت: با واگذاری واحدهای یاد شده، مشکل مسکن ۳۱۲ نفر از جامعه هدف برطرف می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه جانبازان پنج درصد به بالا، فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و همسران و والدین شهدا می‌توانند در طرح واگذاری واحدهای مسکن مهر بنیاد ثبت‌نام کنند، گفت: عدم دریافت متقاضیان از وام‌های یارانه‌ای دولت، عدم استفاده از امتیازهای زمین و مسکن دولتی، متاهل بودن و نداشتن زمین به نام خود از جمله شرایط این ثبت‌نام است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه در مرحله اول شرایط اولیه ثبت‌نام‌کنندگان متقاضی مسکن مهر در اداره کل راه و شهرسازی بررسی می‌شود، گفت: افراد واجد شرایط شناسایی شده با افتتاح حساب در بانک مسکن و واریز مبلغ مورد نظر می‌توانند اقدامات لازم برای دریافت وام مسکن نیز انجام بدهند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام‌ واحدهای مسکن مهر از متقاضیان به اتمام رسیده است، گفت: افرادی که متقاضی مسکن هستند، می‌توانند در بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت‌نام کنند و اسامی آنان در بانک اطلاعاتی معاونت عمران و مسکن بنیاد قرار بگیرد تا در مرحله بعدی، مسکن به آنان واگذار شود.

وحیدی با اشاره به اینکه تحویل واحدهای مسکن مهر به همکاری متقاضیان بستگی دارد، گفت: اگر آنان به موقع مبالغ مورد نیاز را واریز کنند می‌توانند واحدهای خود را در زمان مقرر تحویل بگیرند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه واحدهای مسکن مهر از ۸۸ متر به پایین طراحی شده است، بیان کرد: به هر متقاضی مسکن مهر ۲۵ میلیون تومان وام مسکن پرداخت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه متقاضیان واحدهای ۸۸ متر با واریزی بیست میلیون تومان صاحب خانه می‌شوند، گفت: متقاضیان متراژهای پایین، به ازای هر متر ۵۵۰ هزار تومان کمتر برای خانه‌دار شدن واریز می‌کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی مسکن مهر در منطقه مهرگان از امکانات شهری خوبی برخوردار است و افرادی که نمی‌توانند با دریافت وام‌ها بنیاد صاحب خانه بشوند از این فرصت استفاده و مشکل مسکن خود را برطرف کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز