خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

احداثپل خلیج فارس رضایت شهروندان جنوب شهر قزوین را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۲۲

هدف از اجرای پروژه‌های عمرانی علاوه بر آبادانی شهر توجه به رفاه شهروندان است و همچنین احداثپل غیرهمسطح خلیج فارس رضایت شهروندان جنوب شهر قزوین را به همراه دارد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: هدف از اجرای پروژه های عمرانی علاوه بر آبادانی شهر رفاه شهروندان است.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ کیومرثفدایی فر امروز در جلسه باغداران در سالن اجتماعات منطقه یک شهرداری که پلاک آنها در مسیر اجرای پل غیرهمسطح خلیج فارس قرار دارد افزود: هدف از اجرای پروژه خلیج فارس رضایت و رفاه اجتماعی، اقتصادی و عمرانی محدوده جنوب شهر است.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف شهرداری و شورای شهر توزیع عادلانه خدمات و امکانات در جنوب شهر قزوین است.
مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: پل غیرهمسطح خلیج فارس یکی از پروژه های غیرهمسطح شهرداری است که در انتهای خیابان اصفهان و در مسیر جاده بویین زهرا احداثخواهد شد.
فدایی فر با اشاره به اهداف تشکیل این جلسه بیان کرد: اطلاع رسانی درباره پروژه خلیج فارس و اعلام همکاری و آمادگی شما باغداران از اهداف تشکیل این جلسه بود.
مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با تاکید بر این که پلاک ۳۰ باغدار در مسیر اجرای پروژه خلیج فارس قرار دارد، افزود: باغداران باید نسبت به معرفی کارشناس خود برای قیمت گذاری جهت انجام تملکات توسط شهرداری اقدام کنند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز