خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین:

پروژه هدایت آب‌های سطحی شمال اتوبان قزوین در دست اجرا است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۰۲۱

نیمی از عملیات عمرانی مرحله بتن‌ریزی پروژه هدایت آب‌های سطحی شمال اتوبان در منطقه سه شهرداری قزوین به اتمام رسیده است.

عبدالعلی دربندی زاده، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: نیمی از عملیات عمرانی مرحله بتن‌ریزی پروژه هدایت آب‌های سطحی شمال اتوبان در منطقه سه شهرداری قزوین به اتمام رسیده است.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ دربندی‌زاده افزود: پروژه عملیات عمرانی پروژه هدایت آب‌های سطحی شمال اتوبان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان و به طول هزار و ۲۰۰ متر در دستور کار قرار گرفت و اکنون بتن ریزی این پروژه از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
وی بیان کرد: با احداثاین پروژه از ایجاد سیل در هنگام بارندگی شدید و ورود آن به منطقه پونک و مینودر جلوگیری خواهد شد.
این مقام مسوول اظهار کرد: اجرای این پروژه در راستای حل مشکلات چند سال گذشته که در زمان بارندگی شدید اتفاق می‌افتاد و آب از اتوبان زنجان – تهران وارد منطقه پونک و مینودر و داخل منازل می‌شد، در برنامه کار این مجموعه قرار گرفته است.
دربندی‌زاده بیان کرد: طول این پروژه هزار و ۲۰۰ متر می‌باشد و آب‌های ناشی از سیلاب وارد کانال و به رودخانه وشته هدایت خواهد شد.
وی گفت: مرحله خاکبرداری این پروژه به اتمام رسیده است و هم اکنون در مرحله بتن‌ریزی کف کانال است.
این مقام مسوول بیان کرد: این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی در دست اجرا است.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز