خبرگزاری کار ایران

۱۰ طرح عمرانی در شهرکهای صنعتی قزوین به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۰۲۵

در راستای حمایت از سرمایه گذاران و آماده سازی زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۰ پروژه عمرانی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و آماده سازی زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۰ پروژه عمرانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عبدالقهار ناصحی ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های زیربنایی توسعه شهرک صنعتی کاسپین گفت: از ۲۰ پروژه آغاز شده سال جاری، بیش از ۱۰ پروژه عمرانی - زیربنایی شامل خط انتقال آب، خرید لوله‌های گاز، زیر سازی و آسفالت و… با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و سایر پروژه‌ها در حال تکمیل است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰ پروژه با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال شامل اجرای شبکه گاز رسانی، زیرسازی و آسفالت و… در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال اجرا است بطوریکه که بعضی از پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی ۵۰درصد در حال اجرا هستند.

ناصحی تصریح کرد اجرای زیرساختهای لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از رسالت این شرکت است و براساس نیاز و برنامه‌های عملیاتی مصوب شهرک‌ها و نواحی صنعتی، پروژه‌های عمرانی برنامه ریزی و انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز