خبرگزاری کار ایران

الموتی، معاون خدمات شهری شهرداری قزوین:

روزانه ۴۰۰تن زباله در سایت محمدآباد قزوین ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۲۰

استان قزوین تنها دارای یک سایت ساماندهی زباله است که روزانه ۴۰۰تن زباله در این سایت ساماندهی و تفکیک با اصول زیست محیطی ساماندهی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: استان قزوین تنها دارای یک سایت ساماندهی زباله است که روزانه ۴۰۰تن زباله در این سایت ساماندهی و تفکیک می‌شود که این کار به طور کامل با اصول زیست محیطی مطابقت دارد.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ حمید رضا الموتی در گفتگو با خبرنگاران افزود: استان قزوین تنها دارای یک سایت ساماندهی زباله است که روزانه ۴۰۰تن زباله در این سایت ساماندهی و تفکیک می‌شود که این کار به طور کامل با اصول زیست محیطی مطابقت دارد.
وی افزود: خوشبختانه ساز و کاری طراحی شده که شیرابه‌های حاصل از بخشی از زباله‌ها به هیچ عنوان به زمین‌های کشاورزی نفوذ نکند و به این ترتیب از آلوده شدن زمین‌های کشاورزی جلوگیری شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: در این زمینه ۴لایه پلاستیکی به نام " ژئو ممبران " در سایت کارگذاری شده و شیرابه‌های حاصل از زباله ها از طریق لوله‌های زیرسطحی کارگذاشته شده به مخازن مخصوص نگهداری و تصفیه شیرابه منتقل می‌شوند.
وی بیان کرد: این سایت کاملا ایزوله بوده و هیچ آسیبی برای محیط زیست ندارد. برای مهار پراکنش زباله‌ها با وزش بادهای محلی، دور تا دور سایت در قسمت پشته گذاری با حصار محصور شده است.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز