خبرگزاری کار ایران

جلوگیری از هدر رفت آب با انسداد ۱۲ حله چاه غیر مجاز

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۲۶

عملیات انسداد ۱۲ حلقه چاه غیر مجاز در منطقه اله آباد بوئین زهرا با حضور جمعی از مسئولین استانی و با همکاری خود جوش مردمی در حرکتی ارزشی برای نجات دشت قزوین از معضل کم آبی به وقوع پیوست.

عملیات انسداد ۱۲ حلقه چاه غیر مجاز در منطقه اله آباد بوئین زهرا با حضور جمعی از مسئولین استانی از جمله معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین، فرماندار بوئین زهرا و دیگر مسئولین اداری، قضایی، نظامی و انتظامی شهرستان بوئین زهرا و با همکاری خود جوش مردمی در حرکتی ارزشی برای نجات دشت قزوین از معضل کم آبی به وقوع پیوست.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین؛ ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری در جریان این عملیات افزود: در اجرای قانون توزیع عادلانه آب و همچنین مسدود کردن چاه های غیر مجاز و بدون پروانه، با توجه به اینکه امروز ما هم در سطح استان و هم کشور دچار کم آبی هستیم.

وی افزود: همه دستگاههای دولتی استان وارد میدان شدند تا این معضل را برطرف کنیم. الحمداله خیلی از کشاورزان عزیز که دارای چاههای غیر مجاز بودند همکاری می کنند، همین امروز در این مزرعه بزرگ حدود ۱۲ حلقه چاه غیر مجاز وجود داشته که خودشان همکاری کردند تا اینها پرشوند.

رحیمی عنوان کرد: ما در اجرای قانون با هیچ کس تعارف نداریم، امیدواریم که همه دستگاههای اجرایی و کسانی که موظف هستند با قاطعیت تمام این کار را انجام دهند زیرا این انجام وظیفه را به نفع مردم می دانیم، حتی به نفع کشاورزان. لذا ما از همه تقاضای همکاری داریم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین نیز در حاشیه این عملیات عنوان داشت: امروز این عملیات، حرکت نمونه ای است و در سطح استان با جدیت و عزم صورت پذیرفته و اگر الگوی کشت مناسب و سیستم آبیاری مدرن را اجرا کنیم و چاههای غیرمجاز را مسدود کنیم.

وی افزود: حدود ۵۰۰ پانصد میلیون متر مکعب آب در سفره آب زیرزمینی می ماند و ما متأسفانه در حال حاضر ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون متر مکعب کسری مخزن داریم. در این راستا برنامه ما برنامه ای بسیار جدیست و امیدواریم با کمک تمامی عزیزان انشااله تا اواسط سال آینده تمامی چاه های غیر مجاز را پرکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز