خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

کمبود هتل‌ در شهر قزوین جبران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۲۹

با بهره‌برداری از هتلهای در حال احداثدر آینده نزدیک کمبود هتل‌ در شهر قزوین جبران می‌شود.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: با بهره‌برداری از هتلهای در حال احداثدر آینده نزدیک کمبود هتل‌ در شهر قزوین جبران می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ نصرتی در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه مهم و شاخص شهرداری قزوین با اعتبار ۲۱۵میلیارد و ۷۲۸میلیون و ۶۲هزار ریال که با حضور مسوولان استانی و شهری برگزار شد، افزود: یکی از موضوعات اصلی برای جذب گردشگر در شهر قزوین موضوع هتل است که با پایان احداثهتل در مجتمع البرز و همچنین در ولیعصر(عج) و میدان مینودر امیدواریم کمبود هتل در شهر قزوین جبران شود.

وی با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی، مشارکتی البرز به همت و همراهی بخش خصوصی احداثشده است، گفت: این مجموعه دارای ۴ طبقه با کاربری پارکینگ، ۵ طبقه با کاربری تجاری و ۲ طبقه با کاربری هتل است.

نصرتی افزود: سرمایه‌گذار این پروژه درخواست احداث۲طبقه دیگر با کاربری هتل کرده است که این موضوع در حال بررسی می‌باشد.

شهردار قزوین بیان کرد: احداثپارکینگ طبقاتی در بافت مرکزی شهر برای حل بخشی از معضل پارک خودرو تاثیرگذار است.

وی گفت: احداثپروژه‌های سرمایه‌گذاری برای ارتقاء ارائه خدمات به خصوص رفاهی به شهروندان در شهر قزوین ضروری است که در این راستا اقدامات زیادی انجام شده و این اقدامات ادامه دارد.

این مقام مسوول بیان کرد: پروژه سورتمه و پیست پرش در آسمان با اعتبار ۹۰میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی با بهترین کیفیت احداثشده است.

وی افزود: این پروژه از پروژه‌های است که در تکمیل قطعات پازل منطقه نمونه گردشگری در بوستان ملی باراجین تاثیرگذار است.

شهردار قزوین با اشاره به پروزه احداثرستوران ایستگاه مبدا تله سی یژ قزوین گفت: با بهره برداری از این رستوران شاهد تکمیل شده ایستگاه مبدا تله سی یژ هستیم که امیدواریم بتوانیم ایستگاه مقصد را هم تکمیل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز