خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین:

داود محمدی، کاندیدای اول جامعه کارگری قزوین است

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۵۰۴

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین، داود محمدی را به عنوان نماینده اول تشکل‌های کارگری قزوین در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ عیدعلی کریمی در گفت و گو با ایلنا افزود: تشکل‌های کارگری قزوین متشکل از خانه کارگر استان قزوین، کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان، مجمع نمایندگان کارگری استان، کانون انجمن صنفی کارگری استان و اتحادیه زنان کارگری استان است.

وی ادامه داد: تعدادی از کاندیداهای واجد شرایط در جلسات کارشناسی با حضور نمایندگان تشکل ها حاضر شدند و به ارائه برنامه پرداختند که در نهایت با توجه به عملکرد موفق حاج داود محمدی نماینده فعلی مردم قزوین، آبیک و البرز در سه سال و نیم گذشته در دفاع از حقوق کارگران و بازنشستگان و پیگیری‌ها مجدانه و حضور در اکثریت برنامه‌های کارگری، ایشان را به اتفاق آرا به عنوان نماینده اول جامعه کارگری از حوزه انتخابیه قزوین مشخص شد و تشکل های کارگری رسما از ایشان حمایت می کنند.

این فعال جامعه کارگری با تاکید بر فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: حضور پرشور تشکل‌های کارگری و بازنشستگی استان در راستای تحقق فرمایش مقام عظمای ولایت و پیگیری مطالبات صنفی است.

کریمی اعلام کرد: جامعه کارگری و بازنشستگی از کسانی حمایت می‌کنند و رأی می‌دهند که تفکرات‌شان در بیان و عمل به پیگیری مشکلات این صنف نزدیک‌تر باشد.

وی ادامه داد: اولین دغدغه کارگران، فقدان اشتغال مولد در جامعه است چرا که معتقدیم ریشه بزهکاری، طلاق، اعتیاد و ... در بیکاری است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با اظهار اینکه نمایندگان در مجلس آتی باید تلاش کنند امنیت شغلی کارگران را که از بین رفته، احیا کنند و افزود: باید با همسان‌سازی حقوقی بازنشستگان و افزایش حقوق کارگران و بازشستگان، فاصله زیاد طبقاتی فعلی را کاهش دهند.

وی ممنوعیت حضور پیمانکاران نیروی انسانی را در واحدهای صنعتی یکی دیگر از خواسته‌های جامعه کارگری عنوان کرد.

انتهای پیام/
فرهاد رشوند
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز