خبرگزاری کار ایران

کاندیدای جوان اصلاح طلبان استان قزوین:

تحریم‌ها بیشترین آسیب را به کارگران زد

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۸۰۵

کاندیدای اصلاح طلبان استان قزوین گفت: تحریم‌ها بیشترین آسیب را به کارگران وارد کرد و در دوران پسا برجام باید توجه بیشتری به این قشر کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین، سید حمیده زرآبادی، در نشست با انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی شهر قزوین گفت: حلقه‌ی اصلی تأمین نیازهای جامعه، کارگران هستند که باید نگاه ویژه‌ایی به این مقوله داشته باشیم.

این کاندیدای جوان مجلس شورای اسلامی در حوزه قزوین، البرز و آبیک افزود: باید معیشت، سلامت و توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی کارگران در دستور کار قرار گیرد.

زرآبادی ادامه داد: در چند سال اخیر به واسطه تحریم‌ها، قشر کارگر بیشترین آسیب را دید و شاهد بیکاری این قشر زحمتکش بودیم و در دوران پسابرجام باید توجه بیشتری به این قشر داشته باشیم.

وی به اشاره به نگاه اسلامی خود به قشر کارگر خاطرنشان کرد: باید به دنبال ایجاد همدلی و همفکری بین کارگر و کارفرما و واحدهای مسئول باشیم تا بتوانیم بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: نمایندگان می‌توانند در جایگاه قانونگذاری، قوانینی را وضع کنند که در جهت بهبود شرایط جامعه کارگری باشد و به دنبال آن با همدلی و همفکری بین کارگر و کارفرما، این قوانین کلی را پیاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز