خبرگزاری کار ایران

نامزد انتخاباتی اصلاح طلبان شهر قزوین:

مجلس آینده باید مسائل کارگری را جدی‌تر پیگیر‌ی کند

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۹۹۲

به گفته کاندیدای اصلاح طلبان قزوین، با رونق اقتصادی بسیاری از مشکلات کارگران کاهش می‌یابد و این امر جز با یک مجلس همسو با دولت امکان پذیر نیست.

به گزارش ایلنا از قزوین، سیدحمیده زرآبادی نامزد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در شهر قزوین در دیدار با دبیر اجرایی و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: کارگران، قشر زحمتکش جامعه با مشکلات فراوانی رو به رو هستند.

زرآبادی افزود: دستمزد کم، پایین بودن قدرت خرید، فقدان مسکن، عدم امنیت شغلی از جمله مشکلاتی است که این قشر عظیم با آن مواجه‌اند.

این کاندیدای اصلاح طلب با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های انتخاباتی خود در کاهش مشکل کارگران تصریح کرد: بخش عظیمی از سیاست‌ها در زمینه مسائل کارگری در سطح کلان تعریف می‌شود که البته دولت با همراهی مجلس می‌تواند در دوران پسابرجام در جهت حل مسائل کارگران بکوشد.

وی افزود: باید در دوران پسابرجام با جذب سرمایه‌گذار، رونق اقتصادی ایجاد کنیم و لازمه این مهم داشتن مجلسی مقتدر است.

 زرآبادی ادامه داد: باید مجلس مسائلی چون بیمه‌های بیکاری، وام‌های ارزان مسکن، کمک‌های غیرنقدی و سبد کالا و .... را جدی‌تر دنبال کند و یکی از برنامه‌های من در صورت ورود به مجلس، پیگیری مسائل کارگری است و به آن اعتقاد قلبی دارم.

 این بانوی جوان با اشاره به اینکه غیر از نگاه کلان و جزیی، موارد دیگری نیز هست که باید به آن توجه شود، توضیح داد: علاوه بر تخصیص بودجه کافی، باید همدلی بین واحدهای مسئول کارگران ایجاد شود تا از بسیاری مشکلات نجات یابند.

این کاندیدای اصلاح طلبان گفت: خود را نماینده همه اقشار جامعه می‌دانم و تمام سعی خود را می‌کنم که در صورت ورود به مجلس در دو بخش نظارت و قانونگذاری قدرتمند وارد شوم.

عید علی کریمی، دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین نیز گفت: حضور نمایندگان همسو با جامعه کارگری مطالبه تشکل‌های کارگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز