خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین

هیچ داوطلب جدیدی در استان قزوین تایید نشده است

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: هیچ داوطلب جدیدی در استان به لفهرست نامزدهای مجلس شورای اسلامی اضافه نشده و ارسال پیامک‌هایی مبنی بر تایید یا رد صلاحیت داوطلبی کذب محض است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ ایوب رحیمی افزود: هیچ‌گونه تاییدیه یا رد صلاحیت جدیدی درباره داوطلبان نمایندگی مجلس، طی دیروز و امروز  انجام نشده و مردم صرفا" به آگهی و فهرستی که از سوی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در شعب اخذ رای نصب شده توجه کنند.

وی افزود: شایعات و پیامک‌هایی که مبنی بر تایید یا رد صلاحیت داوطلبی برای برخی افراد ارسال شده کذب محض است و ارسال کنندگان این پیامک‌ها شناسایی شده‌اند که با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد:  برخی از هواداران نامزدها ممکن است شایعاتی را مطرح کنند که شهروندان و عموم مردم  باید به این شایعات  و جوسازی‌ها هیچ اعتنایی نداشته باشند  و صرفا" به پیام‌ها و اطلاعیه‌هایی که توسط مراجع ذیربط و ستاد انتخابات استان از طریق صدا و سیما  قرائت و اطلاع رسانی می‌شود توجه کنند.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان کرد: در حال حاضر انتخابات با نظم و آرامش در سطح کل استان در حال اجرا است و براساس گزارش‌های اخذ شده از مناطق حضور مردم در پای صندوق‌های رای گسترده و پرشور می باشد که قابل تحسین است.

رحیمی گفت: با توجه به گزارش‌هایی که از شعب اخذ رای در مناطق و نواحی مختلف استان می‌رسد پیش بینی می‌شود  میزان  مشارکت  مردم در این  دوره بیشتر از دوره‌های قبلی باشد.

وی در پایان بیان کرد: برای برخی از روستاهای کم جمعیت براساس یک برنامه زمان‌بندی شعب سیار  پیش‌بینی شده است و انتظار می‌رود مردم در در ساعاتی که تعیین شده در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و برای بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، زندان و نمایشگاه‌ها صندوق‌های سیار پیش‌بینی‌شده  که هیچ تفاوتی با صندوق‌های ثابت ندارند و امکان رای‌دادن را برای همه شهروندان فراهم می‌کنند.

کد خبر : ۳۵۰۵۴۷