خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین اعلام کرد؛

برنامه‌های هفته کارگر در استان قزوین

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: کارگران و بازنشستگان استان قزوین در روز هفتم اردیبهشت به مناسبت روز کارگر در تالار شهر الوند تجمع خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ عید علی کریمی در گفت‌و‌گو به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" افزود: خانه کارگر اعتقاد راسخی به تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

همایش بزرگ کارگران استان قزوین 7 اردیبهشت در الوند

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با گرامیداشت هفته کارگر، اعلام کرد: از پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه هرسال هفته کارگر است که برای هرروز نامی انتخاب‌شده و همسو با آن نام نیز برنامه‌هایی تدارک دیده‌شده است.

کریمی افزود: نمایندگان کارگران سراسر کشور در مرقد امام خمینی (ره) حاضر خواهند شد و در شهرها نیز نسبت به عطرافشانی گلزار شهدا اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور کارگران در میعادگاه‌های نماز جمعه یکی از برنامه‌های دیگر است که در صورت موافقت ائمه جمعه نمایندگان کارگران قبل از خطبه‌ها سخنان کوتاهی برای مردم خواهند داشت.

رئیس پیشین کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان قزوین ادامه داد: روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه 95 شاهد تجمع بزرگ کارگران و بازنشستگان استان قزوین در سالن اجتماعات تالار شهر الوند در 9 صبح و با سخنرانی حاج حسن صادقی معاون امور شهرستان‌های خانه کارگر و حاج داود محمدی و مهندس حمیده زرآبادی منتخبان شهر قزوین خواهیم بود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین افزود: از ائمه جمعه و مسئولان می‌خواهیم هفته کارگر را مثل هفته معلم و ارتش را گرامی بدارند.

کریمی تصریح کرد: انتظار داریم از این مدیران از پشت میزهای خود بیرون بیایند و صدای ناله‌های کارگران را بشنوند.

وی ادامه داد: از تشکل‌های صنفی هم می‌خواهیم برنامه‌های مناسبی برای کارگران و بیان مشکلات آنان در نظر بگیرند.

کد خبر : ۳۶۴۰۶۰