خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین خبرداد:

واژگونی مرگبار خودروی سمند 3 کشته و 1 مصدوم بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۷۵۷

مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از واژگونی یکدستگاه خودروی سمند و کشته و مصدوم شدن سرنشینان آن که هر چهار سرنشین خودرو خانم بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا افزود: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 11 و 37 دقیقه امروز سه‌شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه از واژگونی یکدستگاه خودروی سمند در زیر گذر بلوار نخبگان قزوین خبر داده شد که بلافاصله 3 گروه عملیاتی امداد و نجات از ایستگاه‌های 2 ، 4 و 5 این سازمان به محل اعزام و مشاهده کردند، بر اثر عدم کنترل خودروی سمند از سوی راننده و برخورد با پل زیرگذر اتوبان قزوین-زنجان، خودرو واژگون و 3 نفر از سرنشینان کشته و 1 نفر دچار مصدومیت شدید شده و همگی در داخل خودرو محبوس شده بودند.

وی با اشاره به سرعت عمل آتش نشانان افزود: نیرو های امداد و نجات این سازمان با همکاری کارکنان هلال احمر به وسیله تجهیزات نجات هیدرولیک، کشته شدگان و مصدوم را از درون خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با اعلام اینکه احتمال بروز این سانحه سرعت زیاد خودروی سمند بوده است از شهروندان درخواست کرد همیشه از سرعت مطمئنه و رعایت فاصله مناسب، در حین رانندگی استفاده کنند تا اینگونه شاهد حوادث مرگبار و جبران ناپذیر نباشیم.

انتهای پیام/
فائزه رشوند
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز