خبرگزاری کار ایران

در دیدار مسئولان مرکز نشر آثار آیت الله اردبیلی با سردار مجتبایی عنوان شد؛

تعامل نیروی انتظامی با دانشگاه ها مثبت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۳۲

دکتر رهایی: نگاه منفی دانشگاه ها به نیروی انتظامی در حال از بین رفتن است / بابیزان: نیروی انتظامی قم تواضع و اقتدار را در خود جمع کرده است / سردار مجتبایی: تقویت ارتباط مثبت با دانشگاه ها را دنبال می کنیم.

ایلنا: مسئولان مرکز نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی و دانشگاه مفید قم، با حضور در دفتر فرمانده نیروی انتظامی استان قم، با سردار مجتبایی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در این دیدار که صبح امروز و به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت، ابتدا حجت الاسلام و المسلمین دکتر رهایی از اعضای هیئت علمی دانشگاه مفید قم، در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار مجتبایی و دیگر کارکنان نیروی انتظامی استان قم، اظهار داشت: خوشبختانه در طول سال های اخیر روابط نیروی انتظامی با مراکز دانشگاهی بهتر شده و دیگر دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی، آن نگاه منفی گذشته را به نیروی انتظامی ندارند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی استان قم نیز واقعا در طول سال های اخیر به ویژه در دوران فرماندهی سردار مجتبایی در نیروی انتظامی استان قم، تعامل بسیار خوب و سازنده ای با دانشگاه های استان داشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی باید بیش از این تقویت شود، گفت: متأسفانه در یک برهه ای از زمان، نگاه بدی به نیروی انتظامی به ویژه از سوی دانشگاهیان ایجاد شده بود که خوشبختانه این نگاه رفته رفته در حال از بین رفتن است و این به دلیل تقویت رویکرد اجتماعی این نهاد خدمتگذار است.

بابیزان: نیروی انتظامی قم تواضع و اقتدار را در خود جمع کرده است

در ادامه بهمن بابیزان مدیر مرکز نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار مجتبایی و دیگر کارکنان این نهاد، اظهار داشت: تعامل مثبت و سازنده نیروی انتظامی با مردم به ویژه تعامل مطلوب نیروی انتظامی در استان قم با مردم و دانشگاهیان باعثشده نگاه بسیار خوب و مثبتی به این نهاد ایجاد شود.

بابیزان اضافه کرد: نیروی انتظامی استان قم دو عنصر تواضع با مردم و اقتدار و ایستادگی در مقابل مجرمان را با هم جمع کرده و به صورت بسیار خوبی با عموم مردم تعامل دارند.

سردار مجتبایی: تقویت ارتباط مثبت با دانشگاه ها را دنبال می کنیم

در ادامه سردار مجتبایی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم، نیز ضمن تشکر از قدرشناسی مجموعه دانشگاه مفید از عملکرد نیروی انتظامی استان قم، اظهار داشت: در طول سالیان اخیر سعی داشتیم رویکرد نیروی انتظامی با مردم یک رویکرد تعاملی، همراه با تواضع باشد.

وی افزود: همچنین تلاش داشتیم که ارتباط مان با مراکز علمی و مجموعه دانشگاه ها به صورتی مثبت و قوی تر از قبل شده و فکر می کنم که در این زمینه موفق هم بوده ایم.

فرماندهی نیروی انتظامی استان قم، با بیان این که رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی بسیار تقویت شده است، گفت: امروز مردم نیروی انتظامی را دوست داشته و مشکلات خود را با اطمینان با آن در میان می گذارند.

سردار مجتبایی در پایان گفت: امیدواریم دانشگاه ها نیز راه را برای تعامل بیشتر با نیروی انتظامی باز کرده و برای مثال اجازه انتشار دست آوردهای نیروی انتظامی در زمینه تحرکات دشمنان در فضای مجازی را، به دانشجویان و اساتید دانشگاه ها به ما بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز