خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

هزینه ای مدیریت شهری با همکاری شهروندان سامان می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۸۷

فرهنگ سازی، هزینه مدیریت شهری را کاهش می دهد / کمبود سرویس بهداشتی یکی از مشکلات شهر قم است / رسانه ها برای کاهش هزینه مدیریت شهری تلاش کنند.

ایلنا: شهردار قم گفت: فرهنگ سازی بهترین کار برای کاهش هزینه های مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، محمد دلبری یکشنبه شب در هفدهمین جلسه رسمی و فوق العاده شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: طبق تجربه، بالا رفتن سطح فرهنگ عمومی و دانش و آگاهی شهروندان در کار مدیریت شهری موثر می باشد.

وی با اشاره به اقدام چند سال پیش شهرداری تهران درجمع آوری زباله ها راس ساعت ۲۱ هر شب خاطرنشان کرد: پیش از انجام چنین کاری نیروی زیادی درسطح شهر تهران مشغول جمع آوری زباله ها از مقابل درب خانه ها، معابر و خیابان ها بودند ولی این ابتکار شهرداری تهران موجب شد تا چنین فرهنگی نه تنها در بین مردم تهران بلکه در بین سایر استان های کشور نیز نهادینه شود.

وی اضافه کرد: به این طریق می توان بدون کمترین هزینه ای کار مدیریت شهری را با همکاری شهروندان سر و سامان داد، و بسیاری از مشکلات را حل نمود.

شهردار قم خاطر نشان کرد: هم اکنون مشکل کمبود سرویس بهداشتی یکی از مشکلات شهر قم است، که برای افرادی مانند مسافران می تواند منجر به بروز مشکلاتی مانند ابتلا به بیماری های کلیوی شود.

دلبری با تاکید بر نقش رسانه ها در فرهنگ سازی عمومی در راستای کاهش هزینه ها در زمینه مدیریت شهری خاطر نشان کرد: رسانه ها باید دراین زمینه همکاری گسترده ای داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز