خبرگزاری کار ایران

در دیدار فرماندهان سپاه استان قم عنوان شد؛

استاندار قم: سپاه همیشه از افراط و تفریط خودداری کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۷

دوری سپاه از افراط و تفریط نشان از بصیرت ایشان دارد / عملکرد خوب سپاه در برقراری امنیت شهروندان قابل تقدیر است / سپاه در توسعه ی فرهنگ انقلابی و صدور انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است.

ایلنا: استاندار قم در در دیدار فرماندهان سپاه استان قم از عملکرد سپاه و بسیج در برقراری امنیت شهروندان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم در دیدار سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب و فرماندهان سپاه قم، ضمن تسلیت ایام غم و اندوه سرور و سالار شهیدان و رحلت جانسوز پیامبر اعظم(ص) و با خیر مقدم به فرماندهان سپاه قم از فعالیت های سپاه در همه ی ابعاد سیاسی، ‌اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بی نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، گفت: سپاه نیز در توسعه ی فرهنگ انقلابی و صدور انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است.

استاندار قم پرورش مردان بزرگی همچون سردار سلیمانی را از ویژگی های برجسته ی سپاه عنوان کرد و افزود: سپاه در کنار آمادگی کامل دفاعی در برابر دشمنان خارجی، در بحثجنگ نرم از جمله سفرهای معنوی راهیان نور، پاسداشت دفاع مقدس وسازماندهی نیروهای بسیج نیز پیشتاز بوده است.

وی همچنین خدمات بسیج استان قم از قبیل طرح امنیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، استقرار گسترده و فعال پایگاه های بسیج در سطح شهر و انجام کارهای فرهنگی تحت عناوین مختلف از جمله بسیج سازندگی را از ویژگی های برجسته ی بسیج استان ارزیابی کرد و این موارد را از افتخارات سپاه استان قم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با اشاره به نقش کلیدی و محوری سپاه گفت: سپاه در همه ی مباحثمقدم بوده و در مسائل پیش رو همیشه از افراط و تفریط خودداری کرده است و این نشان از بصیرت ایشان دارد.

در این جلسه سردار مهدوی نژاد فرمانده لشکر علی ابن ابیطالب(ع) نیز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص)، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش به عنوان استاندار قم را با اهدای لوح به ایشان تبریک گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز