خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم خبر داد؛

اختصاص ۵ مکان ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در قم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۳۲

برای سال ۹۳ به طور طبیعی افزایش مکان‌های ورزش صبحگاهی در دستور کار است / بوستان نرگس به عنوان نمونه و پایلوت نخستین مکانی است که ورزش عصرگاهی ویژه بانوان با حضور مربی در آن برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم گفت: تاکنون پنج مکان برای ورزش صبحگاهی بانوان اختصاص پیدا کرده و برای سال ۹۳ به طور طبیعی افزایش مکان‌های ورزش صبحگاهی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، ابوالفضل وفایی در حاشیه جشنواره میلاد اسوه صبر که در بوستان نرگس قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های ورزشی ویژه بانوان اظهار کرد: سال جاری توجه ویژه‌‌ای به ورزش صبحگاهی بانوان شد و بوستان نرگس تنها مکانی بود که برای این منظور راه‌اندازی شده بود ولی بوستان ارغوان نیز به بوستان‌های ویژه بانوان افزوده شد.

وی خاطرنشان کرد: در سایر بوستان‌ها مکان‌هایی تعبیه شده تا بانوان بتوانند ورزش صبحگاهی داشته باشند که با استقبال فراوان بانوان همراه شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم عنوان داشت: تاکنون پنج مکان برای ورزش صبحگاهی بانوان اختصاص پیدا کرده بود و برای سال ۹۳ به طور طبیعی افزایش مکان‌های ورزش صبحگاهی در دستور کار است.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه ورزش عمومی و همگانی برای بانوان مهم بوده و استقبال ویژه‌ای از آن دارند، در قالب ورزش عصر گاهی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و اکنون بوستان نرگس به عنوان نمونه و پایلوت نخستین مکانی است که ورزش عصرگاهی با حضور مربی در آن برگزار می‌شود.

وفایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فصلی با آب و هوای مناسب در پیش است، بانوان می‌توانند عصرها در مکان‌هایی که ویژه بانوان است، ورزش داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ویژه بانوان گفت: این مسابقات به ویژه در بوستان نرگس و بوستان‌هایی که ورزش صبحگاهی دارند، برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم یادآور شد: به عنوان مثال تاکنون جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت ۱ و ۲ و بانوی کرامت به مناسبت‌های مختلف برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز