خبرگزاری کار ایران

شهردار قم در مراسم غبار روبی مادران شهدا:

مادران شهید اسوه‌های انقلاب هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۳۷

با دعای مادران شهید و فرزندان آن‌ها می‌توانیم در کار و زندگی موفق باشیم / مادران شهید با تربیت صحیح و درست فرزندان خود و همچنین با از خود گذشتگی این مرز و بوم را حفظ کردند.

ایلنا: شهردار قم گفت: مادران شهید اسوه‌های انقلاب هستند و روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر را به آن‌ها تبریک می‌ گوییم و از آن‌ها می‌خواهیم که دعا گوی ما باشند.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری صبح امروز در مراسم غبار روبی گلزار شهدا قم به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن تبریک این روز به مادران شهیده و مادران شهدا گفت: فرزندان حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) همواره چراغ راه ما بوده‌اند و ما را یاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در نظام ما مادران شهید رهروان واقعی حضرت زهرا(س) هستند عنوان کرد: مادران شهید با تربیت صحیح و درست فرزندان خود و همچنین با از خود گذشتگی این مرز و بوم را حفظ کردند.
شهردار قم بیان کرد: مادران شهید با ایثار و فداکاری زندگی می‌کنند و با صبر و استقامت زینب گونه فراق فرزندان خود را تحمل کرده و در فراق آن‌ها مانند شمع می‌سوزند.

وی با اشاره به اینکه امروز مادران شهیده و مادران شهدا در این گلزار شهدا و در جوار شهیدان خود آرمیده‌اند، تصریح کرد: به ذهنمان رسید که یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید به مناسبت این روز انجام دهیم این است که به این مکان بیاییم و یاد و خاطره مادران شهید و زنان شهیده را گرامی بداریم.

دلبری افزود: روز زن و روز مادر را به این اسوه‌های انقلاب تبریک می‌گوییم و از آن‌ها می‌خواهیم که برای ما دعا کنند.

وی عنوان کرد: با دعای مادران شهید و فرزندان آن‌ها می‌توانیم در کار و زندگی موفق باشیم و همچنین حضور در این مکان برای ما درس می‌شود که به هر شکل حتما نباید این روز را فقط به زنده‌ها تبریک بگوییم.

شهردار قم ادامه داد: می‌توانیم در این ایام بر مزار مادران شهید و بزرگان و نیاکان بیاییم و فاتحه‌ای قرائت کرده و این روز را گرامی بداریم و ان‌شاء الله که مادران شهدا و شهدا از ما راضی باشند و ما را در آخرت شفاعت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز