خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم:

باید راه دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) قم تسهیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۱۴

کارگران مهمترین سهامدار مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی هستند / بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از پشتوانه های مهم نیروهای مولد و زحمتکش جامعه به خصوص کارگران می باشد.

ایلنا: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم، با بیان این که کارگران مهمترین سهامدار مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی هستند، تأکید کرد: باید راه دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) قم که یکی از خواسته های کارگران مراجعه کننده به بیمارستان می باشد، تسهیل شود تا سطح خدمات درمانی به بیمه شدگان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، داود علیمحمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم، صبح امروز در حاشیه برنامه نمادین تشکل های کارگری استان قم، در اهداء هزار شاخه گل به کارگران بیمارستان امام رضا(ع) قم و کارگران بیمار بستری در این بیمارستان، ضمن تبریک روز کار وکارگر و تشکر از حضور مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان قم و روسای تشکل های کارگری، از اقدام ارزشمند آنان به ویژه سرکشی و دیدار با کارگران بیمار بستری شده در بیمارستان اظهار داشت: بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از پشتوانه های مهم نیروهای مولد و زحمتکش جامعه به خصوص کارگران می باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: کارگران یکی از مهمترین سهام داران مراکز درمانی تامین اجتماعی هستند و حفظ وارتقاءخدمت در حوادثو بیماری ها، یکی از وظایف قانونی و ارزشمند تامین اجتماعی و ضامن آرامش خاطر برای کارگران و اعضای خانواده آنان می باشد.

علیمحمدی ضمن تشکر از حمایت های اعضای ستاد گرامیداشت روز کار وکارگر و تشکل های خانه کارگری، اظهار امیدواری کرد با تسهیل راه دسترسی بیمارستان که یکی از خواسته های کارگران مراجعه کننده به بیمارستان می باشد، سطح خدمات درمانی به بیمه شدگان افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز