خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته سلامت؛

فرمانده انتظامی استان قم به عیادت بیماران رفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۶۰۹

فرمانده پلیس استان قم با اهداء شاخه های گل از بیماران و کارکنان بیمارستان علی ابن ابیطالب دلجویی کرد / رشد و تعالی جامعه در گرو پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

سردارکاظم مجتبایی و هیئت همراه، در آخرین روز از هفته سلامت با حضور در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)، علاو بر بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، از بیماران بستری عیادت و دلجویی کردند.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی استان قم در عیادت از بیماران بخش های مختلف بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) گفت: رشد و تعالی جامعه در گرو پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی با قدردانی از کادر پزشکی، ‌پرستاران و همه کارکنانی که در بخش های مختلف بیمارستانی مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند، زحمات آنان را با ارزش و در نزد خداوند ماجور دانست و ادامه داد: سلامتی جسم و روح در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر است و نتیجه آن باعثرشد و تعالی جامعه می شود.

فرمانده انتظامی استان قم، ابراز امیداوری کرد که با تلاش ها ی بی وقفه دو مجموعه پلیس و بهداشت و درمان، جامعه روز به روز در مسیر رشد، کمال و سعادت قرار گیرد.

در پایان گفتنی است، سردار مجتبایی با اهداء شاخه های گل از بیماران و کارکنان این بیمارستان دلجویی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز