خبرگزاری کار ایران

از سوی روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س)؛

برنامه‌های این هفته حرم حضرت معصومه(س)، اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۸۳

برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصوم سلام‌الله علیها، از سیزدهم الی ۱۹ اردیبهشت‌ماه جاری اعلام شد.

ایلنا: برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصوم سلام‌الله علیها، از سیزدهم الی ۱۹ اردیبهشت‌ماه جاری اعلام شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری، برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام، ‌ مهدویت و… یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در این برنامه، حجج اسلام والمسلمین عظیمی، وحیدی، همتیان، برادران، ملکی، محمدی و پور سید آقایی، به ترتیب از روز شنبه تا جمعه، ‌ پاسخگوی پرسش‌های دینی و معرفتی مردم هستند.

بر اساس این گزارش این هفته، حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، فلاح‌زاده، حسینی اراکی، ‌ رفیعی، ‌ بندانی و میرباقری بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخن می‌پردازند.

دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم، در روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا قراعت می‌شود.

مراسم زیارت عاشورا نیز، پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت، ‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می گردد.

دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد قراعت می‌شود.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی، ساعت ۲۲:۳۰ روز پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشت، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد.

بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه ۱۹/۲ / ۹۳، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عصاری و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قراعت می‌گردد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسویان و بیان احکام و احادیثتوسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

خاطرنشان می‌شود، ‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، اقامه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز