خبرگزاری کار ایران

مربی سابق تیم ملی فوتسال در گفت وگو با ایلنا:

از کادر فنی تیم ملی راضی نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۴۸

قطعا قهرمان جام حذفی فوتسال می شویم / از چند تیم پیشنهاد دارم / مسئولین به صورت مقطعی می آیند و برای تیم تصمیم می گیرند.

ایلنا: مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: اگر می خواهیم تیم خوبی برای این شهرداشته باشیم، باید بازیکنانی که از این شهر رفته اند به این شهر برگردانیم.

قدرت الله باقری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قم، در خصوص وضعیت ماهان تندیس پس از پایان لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: در هفته های پایانی لیگ از آمادگی خوب و مطلوبی برخوردار بودیم، ولی در حال حاضر بدن بازیکنان، بخاطر استراحتی که داشتند کمی دچار افت شده و این در مسابقات ورزشی امری طبیعی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از مسابقات فاصله گرفتیم و به همین جهت کادر فنی سعی کرد نگذارد انگیزه بازیکنان پایین بیاید و بر این حساب، تمرینات خوبی را شروع کرده ایم و چند بازی تدارکاتی داشتیم و تا نیمه نهایی جام حذفی که پیش رو داریم، چند بازی دیگر هم انجام خواهیم داد.

مربی تیم ماهان تندیس افزود: خوشبختانه تیم درشرایط خوبی به سر می برد و با اینکه فدراسیون مدت کمی در اختیار ما قرار داده بود، تیم به آمادگی نسبتا کاملی رسیده، ولی هنوز بدن بازیکنان کاملا به شرایط ایده آل خود نرسیده است، اما قول می دهم تا بازی شهرداری تبریز، تیم کاملا آماده است.

باقری که مربی گری تیم های مختلفی را بر عهده داشته، در رابطه با ماندن یا نماندن در ماهان تندیس عنوان داشت: واقعا مردد هستم؛ از طرفی می بینیم بازیکنان به ما لطف دارند دوست دارم بمانم، اما از طرف دیگر هر سال تیم به چالش کشیده می شود و بدون برنامه کلی و راهبردی کارهای خود را پیش می برند و شرایط را برای حضور دشوار می کنند.

وی تصریح کرد: با اینکه در این سال ها هیچ وقت از خدمت کردن به شهر و ورزش قم خسته نشده بودم، اما امسال از این شرایط احساس خستگی می کنم.

مربی ماهان تندیس قم، خاطر نشان کرد: هیچ وقت معلوم نبوده ما تیم داریم یا خیر؛ هیچ گاه معلوم نبوده ما عضوی از کادر فنی هستیم یا نه. مسئولین به صورت مقطعی می آیند و تصمیم می گیرند. در حالی که انسان ها حداقل باید برای یک سال خود برنامه ریزی کنند.

باقری افزود: من اگر در ماهان تندیس نباشم، نمی گویم ده تیم دنبال بنده هستند، اما حداقل سه تیم هستند که اگر بخواهم کار فوتسالی انجام بدم به آن جا بروم. در چند رشته ورزشی، از جمله تیم های فوتبالی دسته یک کشور، پیشنهاد دارم، ولی نمی توانیم با وضعی که مسئولین برای ماهان تندیس بوجود آورده اند برای یک سال خود برنامه ریزی کنیم.

مربی بدنساز ماهان تندیس که به تدریس در دانشگاه های کشور هم مشغول است، تصریح کرد: در حال حاضر نمی دانم که در فصل جدید در کادر فنی تیم هستم یا نه و به همین جهت نمی توانم برنامه خود را ببندم و زمانی که شرایط به این شکل باشد، زمانی که به تدریس دانشگاه می روم و اواسط ترم تحصیلی می شود، به سراغ آدم می آیند و تقاضای همکاری می کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان هم این مشکلات را دارند. نمی دانند سال بعد با این تیم هستند یا نه و بر این حساب نمی توانند در مقابل پیشنهاداتی که از دیگر تیم ها می شود، تصمیم گیری کنند. این بی برنامگی ها با عثمی شود بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند.

دکتر باقری در پاسخ به این که آیا این مشکلات را کادر فنی هم دارند، اظهار داشت: همه این مشکل را دارند. حتی مسئولین قم هم نمی دانند که سال آینده تیم داری می کنند یا خیر، و اگر تیم داری می کنند با چه کسانی کار خواهند کرد؟! همانند سال قبل که لحظات آخر حتی اسم تیم هم عوض شد.

وی در پاسخ به این که آیا این مشکلات به هیئت فوتبال برمی گردد یا خیر گفت: هیئت فوتبال، مجری کارهای اجرایی فوتبال استان است و این مسائل به آن ها مربوط نیست. این مسئله به مسئولین دولتی و اجرایی استان و بخشی از آن به اداره کل تربیت بدنی ارتباط دارد که آیا می خواهند تیم داری کنند یا خیر.

عضو کادر فنی ماهان تندیس قم، در خصوص قهرمانی در جام حذفی پیش رو عنوان کرد: قطعا ما از سه تیم دیگر بالاتر هستیم. ما در نیم فصل دوم که تیم و کادر فنی را کامل در اختیار داشتیم، در مقایسه با دیگر تیم ها از همه لحاظ بهتر و بالاتر بودیم.

وی اضافه کرد: شاید تیم شهرداری تبریز که بازی نیمه نهایی ما با آن هاست فکر کنند چون بازی های رفت و برگشت لیگ را پیروز شدند، بر این باور باشند که نیمه نهایی جام حذفی را هم می برند، اما خود تیم شهرداری تبریز می داند که در آن زمان ماهان تندیس در شرایط خوبی قرار نداشت، ولی در حال حاضر بازی که در پیش داریم، قطعا ما پیروز می شویم.

دکتر باقری درباره وقفه دو ماهه بازی های جام حذفی پس از پایان لیگ، گفت: این کار ضربه ای به شرایط آماده سازی تیم ها وارد می کند و مخصوصا به ما که در نیم فصل دوم لیگ گذشته، در شرایط خوبی قرار داشتیم، ولی با این حال من و سایر اعضای کادر فنی نمی گذاریم بازیکنان از شرایط خوبی که داشتند دور بمانند و این وظیفه ماست.

باقری که سابقه مربی گری تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، در خصوص وضعیت فعلی اش که تیم ملی را همراهی نمی کند، اظهار داشت: خوشبختانه اردوهای تیم ملی سال گذشته در اسفند ماه قرار داشت و به تدریس بنده در دانشگاه لطمه ای نمی زد و در تعطیلات بود، توانستم تیم را همراهی کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مدیر گروه دانشجویان فوق لیسانس و دکتری هستم و تنها هیئت علمی و استاد دانشگاه فارابی پردیس تهران در رشته ی تربیت بدنی هستم و نمی توانم با تیم ملی باشم، با اینکه دوست داشتم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

مربی سابق تیم ملی فوتسال درباره علت دعوت تنها یک بازیکن به تیم ملی از ماهان تندیس قم، عنوان کرد: ابوالقاسم عروجی صد در صد باید به تیم ملی دعوت می شد و همه ایران می دانند که ابوالقاسم عروجی، بهترین و با شخصیت ترین چپ پای ایران است، و تا کنون کوچکترین مسئله ای از این بازیکن کسی ندیده است.

باقری ادامه داد: ما بازیکنان دیگری هم داریم که باید به تیم ملی دعوت شوند. سال گذشته، محمد کرمانی و محمد کوهستانی روی هم پنجاه گل زده بودند. وقتی بازیکنی در دو دوره لیگ بیست و پنج گل می زند، همه آن ها که اتفاقی نمی شود. ما انتظار داشتیم علاوه براین سه بازیکن، روی محمد وزیرزاده هم نظر داشته باشند و حداقل در اردوها از او تست بگیرند و واقعا از این موضوع ناراحتیم.

مربی تیم ماهان تندیس قم، در پایان، در رابطه با بازیکنان قمی که به دیگر شهر ها رفته اند، گفت: برای مثال در سال گذشته، مسئولین وقت برخورد خوبی با میثم ایلانلو نکردند و این بازیکن ناراحت شد و قاعدتا اگر می خواهیم تیم خوبی برای شهر قم داشته باشیم باید، اصغر حسن زاده، سعید تقی زاده، میثم ایلانلو و مهدی حسن زاده و دیگر بازیکنان که از این شهر رفته اند، باید بتوانیم این بازیکنان را به شهر خود بازگردانیم.

گفت و گو: محمد چهرقانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز