خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم:

بنا نداریم نمایندگی قم در لیگ برتر فوتسال کشور را از ماهان تندیس بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۵۰

سیاست اصلی ما این است که فوتسال قم خصوصی شود / تا مادامی که ماهان تندیس بخواهد تیم داری کند مشکلی نداریم / در حال حاضر مالک باشگاه، ماهان تندیس می باشد / بازیکنان و مردم قم نگرانی از مشخص شدن و این که چه کسی می خواهد سال آینده تیم را اداره کند، نداشته باشند.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: سیاست اساسی ما این است که تیم خصوصی شود؛ لذا اولویت با بخش خصوصی است و اگر بخش خصوصی وجود داشته باشد و متقاضی باشد، باشگاه را به بخش خصوصی می دهیم و بنایی بر این نیست که ما باشگاه را از ماهان تندیس بگیریم.

عباس جهان بینی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با وضعیت فعلی تیم فوتسال ماهان تندیس قم و این که آیا این تیم به همین اسم باقی می ماند یا خیر، عنوان کرد: با آقای جلالی مدیرعامل ماهان تندیس هنوز راجع به این مسائل صحبت نشده است، ولی طبق قراردادی که سال گذشته امضا کردیم، در صورتی که آقای جلالی و دوستانشان در ماهان تندیس متقاضی ادامه کار باشند، مشکلی از این بابت ندارند و آن ها تا زمانی که بخواهند باشگاه را حفظ کنند مانعی وجود ندارد و ما نیز استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: اگر آقای جلالی و دوستانشان به این نتیجه برسند نمی توانند به این کار ادامه دهند، تیم فوتسال به اداره ورزش و جوانان برمی گردد و اگر این کار صورت گرفت، در این رابطه تصمیم گیری می کنیم که صبا تیم را اداره کند و یا تیم به شخص دیگری واگذار شود.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه صبای قم گفت: در حال حاضر مالک باشگاه، ماهان تندیس می باشد، ولی ما به عنوان متولی امر ورزش، از نظر ورزش بالاسر همه هستیم. هر باشگاهی که در قم کار می کند، اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش این اجازه را دارد که نظارت بکند و در جایی که اشکال ببیند ورود پیدا کند.

جهان بینی افزود: سال گذشته، با دوستان در مجموعه ماهان تندیس، این توافق انجام شد که یکسال اداره تیم فوتسال قم را برعهده داشته باشند، و در ادامه اگر علاقه مند بودند که به کارشان ادامه دهند، تا مادامی باشگاه ماهان تندیس، علاقه مند باشد باشگاه داری کند، این باشگاه متعلق به ماهان تندیس است.

وی تصریح کرد: اگر روزی آقای جلالی و دوستانشان پشیمان شدند و به این جمع بندی رسیدند که امکان فعالیت و ادامه ندارند، ملزم هستند باشگاه را به اداره کل ورزش و جوانان واگذار کنند و اداره کل ورزش و جوانان در این موضوع تصمیم گیری می کند که تیم را اداره کند یا واگذار کند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم خاطر نشان کرد: سیاست اساسی ما این است که تیم خصوصی شود؛ لذا اولویت با بخش خصوصی است و اگر بخش خصوصی وجود داشته باشد و متقاضی باشد، باشگاه را به بخش خصوصی می دهیم و بنایی بر این نیست که ما باشگاه را از ماهان تندیس بگیریم.

وی در خصوص شرایط سال گذشته که یک روز مانده به شروع لیگ، تیم فوتسال صبا به ماهان تندیس واگذار شد، اظهار داشت: سال گذشته قرار بود صبا تیم را اداره کند، اما چون تا لحظات آخر بدنبال بخش خصوصی بودیم، تیم واگذار شد و امسال هم کادر فنی و بازیکنان و مردم قم هیچ نگرانی از بابت مشخص شدن و این که چه کسی می خواهد تیم را اداره کند، نداشته باشند.

جهان بینی در پایان گفت: اعلام می کنم ماهان تندیس قم از نظر اداره کل ورزش و جوانان استان، مالک باشگاه است، مگر این که خود مجموعه ماهان تندیس نخواهد تیم داری کند.

گفت و گو: محمد چهرقانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز