خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام بنایی:

فضای رقابتی در عرصه فرهنگ مفید است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۸۵

برگزاری نشست تخصصی " قم شناسی " در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدامی مثبت بود / ارتباط اهالی قلم و فرهنگ قم با اهالی قلم و فرهنگ کشور بیشتر شود / هویت قم باید شناسانده شود.

ایلنا: معاون سیاسی - امنیتی استاندار قم، برگزاری نشست تخصصی " قم شناسی " در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را اقدامی مثبت دانست و گفت: چنین همایش هایی، هویت قم را برای اهالی فرهنگ و اهالی قلم کشور بیش از پیش می شناساند و از طرفی باعثایجاد فضای رقابتی در عرصه فرهنگ می شود که کاری بسیار مفید برای کشور خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی، در حاشیه نشست تخصصی " قم شناسی " که سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۳ در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حضور اهالی فرهنگ قم در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: ابتکار خوبی که در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ایجاد شد، تقسیم بندی هر روز برای یک استان مشخصی بود و از همین رو، روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به عنوان روز قم اختصاص داده شد.

وی افزود: این توجهی که به مسائل خاص استان ها می شود، از ویژگی های بارز نمایشگاه کتاب امسال بود که باعثمی شود ارتباط اهالی قلم و اهالی فرهنگ هر استانی با استان های دیگر بیشتر شود.

رئیس بنیاد قم پژوهی به برگزاری نشست تخصصی " قم شناسی " در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش که با حضور اهالی قلم و فرهنگ قم و با کیفیتی قابل قبول برگزار شد، کار بسیار بزرگ و قابل توجهی بود که باعثشد اهالی قلم و فرهنگ استان های مختلف کشور، به راحتی بتوانند با اهالی فرهنگ و هنر قم ارتباط برقرار کنند.

بنایی با بیان این که امیدواریم سال های آینده، برگزاری همایش هایی مانند نشست تخصصی " قم پژوهی " با کیفیتی بالاتر برگزار شود، گفت: چنین همایش هایی، هویت قم را برای اهالی فرهنگ و اهالی قلم کشور بیش از پیش می شناساند و از طرفی باعثایجاد فضای رقابتی در عرصه فرهنگ می شود که کاری بسیار مفید برای کشور خواهد بود.

وی در پایان به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اشاره کرد و گفت: باید در مسائل فرهنگی نو آوری، ابتکارات و خلاقیت داشته باشیم تا فضای فرهنگی مناسب تری شکل گرفته و کارها قابل قبول تر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز