خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر قم:

وظیفه شهرداری است که موانع و مشکلات شهر را برطرف کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۱۹

شهر قم توانسته در دنیا خود را بشناسد و هویت خود را معرفی کند / اگر می‌خواهیم شهری سالم و عاری از مشکل داشته باشیم باید به حقوق شهروندی پایبند باشیم.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم است.

به گزارش ایلنا، نعمت الله عواطف رستمی در جمع نمازگزاران مسجد جامع و اهالی منطقه یک قم فلسفه وجودی مسئولین را خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: از اینکه به خادمین خود اعتماد کردید و فرصت خدمت را در اختیار آنها قرار دادید سپاسگزاریم.

وی حضور و پاسخگویی شهردار و معاونین شهرداری به مشکلات مردم را از مصوبات شورای اسلامی شهر قم دانست و بیان کرد: وظیفه شهرداری است که از نزدیک با مردم ارتباط برقرار کرده و مشکلات و موانع شهر را برطرف کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س)، مرکز تشیع و مراجع عظام تقلید و همچینین مسجد مقدس جمکران را از امتیازات ویژه شهر مقدس قم برشمرد و ابراز کرد: شهر قم با این سه مؤلفه توانسته در دنیا خود را بشناسد و هویت خود را معرفی کند.

عواطف رستمی در ادامه با بیان اینکه شهر خوب در گرو شهروندان خوب است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم شهری سالم و عاری از مشکل داشته باشیم باید به حقوق شهروندی پایبند باشیم.

وی صیانت از حقوق مردم را از وظایف اصلی مسئولین خواند و عنوان کرد: تمام مواردی که از سوی مردم این محل به صورت کتبی مطرح شد مورد بررسی و اقدام سریع شهرداری قرار خواهد گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهرداری تاکنون با روحیه جهادی و بسیجی توانسته مشکلات شهر را به خوبی حل کند، افزود: ۲۱ نفر از شورای اسلامی شهر که نمایندگان منتخب مردم هستند وظیفه نظارت بر اجرای امور را دارند.

عواطف رستمی با اشاره به کمبود زیرساخت‌ها در بعضی از مناطق قم بیان کرد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که مسئولین شهر پیگیر امورات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز