خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

استانداری قم بدهی های ادارات به شهرداری را بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۴۴

درخواست ما کمک نقدی از استانداری نیست / اگر دخالت‌ها کاهش یابند کار شهرداری در مدیریت شهر و سامان ‌دهی امور هم آسان‌تر خواهد بود / مصوبه قانونی زمین تعاونی مسکن کارکنان شهرداری مورد تایید قرار نمی‌گیرد / یک کارشناس در استانداری به وسیله نامه‌ ای، شش ماه تمام کار یکی از سازمان‌ های شهرداری را معطل نگاه داشته است.

ایلنا: شهردار قم گفت: درخواست ما کمک نقدی از استانداری نیست، بلکه می‌خواهیم، بدهی‌های ادارات به شهرداری را، از محل بودجه ‌های دولتی آن ها پرداخت کند.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری در جلسه شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه تک شهری بودن قم عامل دخالت‌های فراوانی در امور شهر شده است، اظهار داشت: اگر دخالت‌ها کاهش یابند کار شهرداری در مدیریت شهر و سامان ‌دهی امور هم آسان‌تر خواهد بود.

وی با بیان این که دیده شده یک کارشناس در استانداری به وسیله نامه‌ ای، شش ماه تمام کار یکی از سازمان‌ های شهرداری را معطل نگاه داشته است، گفت: این امر موجب بروز مشکل برای مدیریت شهری و مردم می‌شود.

وی ادامه داد: درخواست ما کمک نقدی از استانداری نیست بلکه می‌خواهیم بدهی‌های ادارات به شهرداری را از محل بودجه ‌های دولتی آن ها پرداخت کند.

دلبری با بیان این که کارکنان شهرداری بسیار خدوم و پرتلاش هستند، عنوان داشت: بسیاری از پرسنل خدماتی شهرداری در روزهای گرم و سرد سال برای آسایش مردم در تلاش هستند ولی گاهی اوقات حقوق قانونی آن ها با مخالفت مواجه می‌شود.

شهردار قم خاطرنشان کرد: مصوبه قانونی زمین تعاونی مسکن کارکنان شهرداری مورد تایید قرار نمی‌گیرد و شورای حل اختلاف هم کاری از پیش نمی‌برد ولی در عین حال ادارات مختلف، همین کار را تاکنون چند بار انجام داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز