خبرگزاری کار ایران

از سوی معاونت فرهنگی مسجد؛

برنامه هفتگی مسجد مقدس جمکران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۳۵

روز شهادت امام کاظم(ع) برنامه مرثیه ‌سرایی، توسط آقای ابوالفضل ساعدی بعد از نماز ظهر و عصر اجرا می‌شود / شب مبعثمراسم مدیحه ‌سرایی با نوای آقای محمد ایرانی برگزار می‌شود / دعای توسل توسط حاج عباس حیدرزاده قراعت می شود.

ایلنا: برنامه هفتگی مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی این مکان مقدس اعلام شد.

به گزارش ایلنا، طی برنامه اعلام شده امشب بعد از نماز مغرب و عشاء برنامه‌ ای به مناسبت شب شهادت امام موسی کاظم(علیه‌السلام) با مداحی آقای احمد ولی برگزار و در روز شهادت نیز برنامه مرثیه ‌سرایی، توسط آقای ابوالفضل ساعدی بعد از نماز ظهر و عصر اجرا می‌شود.

در تاریخ پنجم خردادماه ۱۳۹۳ مصادف با شب مبعثپیامبر اکرم(صلی‌الله علیه و آله) نیز مراسم مدیحه ‌سرایی با نوای آقای محمد ایرانی برگزار می‌شود و به همین مناسبت برنامه‌ ای در روز مبعثحضرت رسول(صلی‌الله علیه و آله) توسط آقای علی برجیان صورت خواهد گرفت.

مراسم دعای توسل نیز روز سه ‌شنبه ششم خردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام پورسیدآقایی آغاز و در ادامه گروه تواشیح میعاد برنامه اجرا خواهند کرد و در پایان دعای توسل توسط آقای عباس حیدرزاده قرائت می شود.

روز پنجشنبه نیز مراسم دعای کمیل از ساعت ۲۱ با قرائت زیارت وارثآغاز و در ادامه حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی برای زائران سخنرانی خواهد کرد. دعای کمیل نیز توسط آقای محسن بنی فاطمی قرائت می‌شود.

گفتنی است، روز جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ مراسم دعای ندبه از ساعت شش صبح با قرائت دعای عهد و سخنرانی حجت‌الاسلام بندانی نیشابوری آغاز و بعد از سخنرانی دعای ندبه این هفته توسط آقای کاظم محمدی قرائت خواهد شد.

مراسم دعای سمات این هفته نیز عصر روز جمعه با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام مؤمنی خواهند و پس از آن آقای منصور نورایی دعای سمات را قرائت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز