خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم خبر داد؛

دوره های آموزشی مدیران و کاربران دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۳۵

نظارت بر عملکرد کاریابی ها، وظیفه ذاتی اداره کل کار است / ده مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در استان وجود دارد / این دوره ‌ها باید همگام با استانداردهای ملی و جهانی در ایران کاربردی شده و به صورت مستمر و مداوم برگزار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم خبر داد: دوره های آموزشی مدیران و کاربران دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های غیر دولتی استان قم با هدف بهینه سازی عملکرد کاریابی ها در راستای وحدت رویه، ارتقاء توانمندیها و بروز رسانی امور مربوط به دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی ها ی استان برگزارشد.

به گزارش ایلنا، وحید وزیری راد هدف از برگزاری این دوره ها را بهینه سازی عملکرد کاریابی ها در راستای وحدت رویه و بروز رسانی امور مربوط به دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی ها، ارتقاء توانمندی ها و سنجش میزان اطلاعات تخصصی و عمومی مدیران و کاربران شاغل در کاریابی ها دانست و افزود: به منظور ارتقاء توانمندی های مدیران کاریابی های استان کارگاه آموزشی به همت این اداره کل و مدیران دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع بیگانه و انجمن صنفی کارفرمایی کاریابی های غیر دولتی استان قم و انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال غیر دولتی استان قم در روز یکشنبه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره مدیران و کاربران شرکت کننده با آیین نامه اجرایی بند «و» ماده(۸۰) قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در خصوص معافیت بیمه سهم کارفرما در مورد استخدام نیروهای جدید و آیین نامه ی مربوط به کاریابی ها آشنا شدند.

وی نظارت بر عملکرد کاریابی ها را وظیفه ذاتی اداره کل دانست و گفت: این اداره کل برای ارایه خدمات مطلوب و مورد انتظار توسط کاریابی ها تلاش خود راخواهد کرد.

وحید وزیری راد گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در نظر دارد با شناسایی افراد توانمند زمینه ارتقاء و ساماندهی کاریابی های غیردولتی توانمند را در استان فراهم کند و در خصوص ادامه فعالیت کاریابی های ضعیف تجدید نظر نماید.

وی فعالیت ده مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در استان خبر داد و باتوجه به نیازایجاد وحدت رویه در بین کاریابی ها، اظهار امیدواری کرد: ما با هدف ارتقاء ظرفیت های دفاترمشاوره شغلی و کاریابی در استان هستیم تا زمینه ی خدمات رسانی بیشتر به شهروندان فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم یادآور شد: هماهنگی، همدلی و وحدت مدیران دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال استان قم و دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی استان در کشور حرف نخست را می زند.

این دوره ‌ها باید همگام با استانداردهای ملی و جهانی در ایران کاربردی شده و به صورت مستمر و مداوم برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز