خبرگزاری کار ایران

استاندار قم تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه میدان بزرگ امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۸۱

باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله بخش خصوصی برای اتمام این طرح استفاده کرد / با اتمام این پروژه مشکلات موجود در هسته مرکزی شهر قم به حداقل خواهد رسید.

استاندار قم با اشاره به نقش پروژه میدان بزرگ امام خمینی(ره) در ایجاد زمینه های خدمات رسانی بهتر به زوار و مجاورین حرم مطهر، بر لزوم تسریع در تکمیل این طرح تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صالحی منش در جلسه ستاد راهبردی طرح بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: برای توسعه و اتمام طرح های نوسازی و بهسازی اطراف حرم مطهر باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله بخش خصوصی استفاده کرد.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت پیش بینی تسهیلات خدماتی رفاهی مورد نیاز زوار و مسافرین در طرح های مربوط به توسعه حرم مطهر و محیط های جانبی آن افزود: با اتمام طرح های در دست اجرای توسعه اطراف حرم و بهره برداری کامل از این پروژه ها، مشکلات فعلی موجود در هسته مرکزی شهر قم به حداقل خواهد رسید.

حجت الاسلام صالحی منش با بیان این که توسعه حرم مطهر باید به عنوان یک مساله ملی و فراملی دیده شود، لزوم همکاری بیش از پیش دستگاه های استانی و ملی در جهت پیشبرد طرح های این بخش و پیشرفت و توسعه همه جانبه شهر مقدس قم را خواستار شد.

استاندار قم با اشاره به اهمیت و وسعت پروژه میدان بزرگ امام خمینی(ره) اظهار داشت: پروژه هایی از این دست نیازمند حمایت آحاد مسئولان استانی و کشوری، دفاتر مراجع عظام و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

در این جلسه مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه عظیم میدان امام خمینی(ره) ارائه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز