خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قم:

پیشینه مشکلات اخلاقی کشور در آن سوی مرزها است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۲۹

کار نیروی انتظامی بسیار سخت و طاقت فرسا است / در کنار جهل مردم، جهل اخلاقی نیز به آن اضافه شده است / فعالیت های قرآنی گسترده ای در مجموعه ناجا در حال انجام است.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان قم گفت: پیشینه مشکلات اخلاقی کشور در آن سوی مرزها است، از سوی دیگر وسایل ارتباطی نوین نظیر اینترنت، ‌ماهواره و فضای سایبری کمک می کند تا افکار مسلمانان به سمت مسیرهای انحرافی کشیده شود.

به گزارش ایلنا، سردار مجتبایی در دیدار با آیت الله سبحانی، تجدید دیدار با مراجع معظم تقلید و بزرگان را موجب افزایش روحیه و معنویت فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: کار نیروی انتظامی بسیار سخت و طاقت فرسا است، ‌ مسئولیت این نیرو به خصوص در شهری مقدس همانند قم، حساس تر و از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی به جهالت مردم در دوره پیدایش اسلام که موجب انحراف آنها می شد، اشاره کرد و افزود: امروز، در کنار جهل مردم، جهل اخلاقی نیز به آن اضافه شده است، به همین دلیل کار برای مومنان و مسلمانان سخت و دشوار می رشود لذا رسالتی که برای امر به معروف و‌ نهی از منکر و نیز هدایت جامعه بر دوش مسلمانان است، بیشتر و سنگین تر می گردد.

سردار مجتبایی ادامه داد: نیروی انتظامی علاوه بر رسالت مسلمان بودن و تعهدی که نسبت به امر به معروف و نهی از منکر دارد، از نظر ذاتی نیز موظف است با انحرافات اخلاقی مقابله کرده و تلاش نماید تا جامعه در مسیر واقعی خود قرار بگیرد.

فرمانده انتظامی استان قم، گفت: پیشینه مشکلات اخلاقی کشور در آن سوی مرزها است، از سوی دیگر وسایل ارتباطی نوین نظیر اینترنت، ‌ماهواره و فضای سایبری کمک می کند تا افکار مسلمانان به سمت مسیرهای انحرافی کشیده شود.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی تلاش می کند با دستیابی به دانش روز مسائل و مشکلات موجود در جامعه را احصاء و با ابزار متناسب، علم و آگاهی و اقتضای شرایط آنها را مرتفع کند.

سردار مجتبایی در ادامه به فعالیت های قرآنی در مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: فعالیت های قرآنی گسترده ای در مجموعه ناجا در حال انجام است؛ هم اکنون ۴۷ هزار نفر از کارکنان این نیرو در رشته حفظ قرآن از یک جزء تا کل قرآن فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی استان قم به برگزاری دوره های مختلف بصیرت برای کارکنان ناجا و خانواده های آن ها و نیز تعامل خوب این نیرو با سایر سازمان ها و مراکز علمی اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم از ظرفیت علمی، فرهنگی و دینی استان به منظور پشتوانه کاری خود استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز