خبرگزاری کار ایران

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رادیو معارف، به عنوان رسانه دینی در بین متدینین جایگاه خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۳۴

هیئت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ریاست معاون قرآن و عترت این وزارتخانه از رادیو معارف بازدید کردند.

ایلنا: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تشکیل کمیسیون تبلیغ و ترویج برای هماهنگ سازی فعالیت‌های قرآنی، شرکت در جلسات شورای انقلاب فرهنگی، از جمله فعالیت‌های این معاونت در ماه‌های اخیر است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد رضا حشمتی در بازدید از رادیو معارف که به همراه هیئت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، اظهار داشت: تکریم خادمان قرآن کریم، برگزاری همایش هم‌اندیشی خادمان قرآنی، تاسیس انجمن خادمان قرآن کریم، تشکیل صندوق حمایت مادی از خادمان قرآنی، پیگیری حل مشکلات بیمه قرآنی خادمان قرآنی از جمله موضوعات در دستور کار معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه رادیو معارف، به عنوان رسانه دینی در بین متدینین و علاقمندان به فرهنگ قرآن و عترت، تهیه برنامه و گزارش از زندگی خادمان قرآنی، معرفی موسسات مردم نهاد و خود جوش، تولید نمایش ‌با موضوعات و مضامین قرآنی، برنامه سازی در حوزه پیام‌های قرآنی و همچنین معرفی قهرمانان قرآنی در حوزه‌های مختلف را خواستار شد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در ادامه با تشکر از برنامه های رادیو معارف در حوزه قرآن و عترت، از آمادگی این معاونت برای تهیه برنامه ‌های مشارکتی بااین رسانه دینی خبر داد و خواستار انتقال نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان رادیویی به این معاونت شد.

در ادامه این نشست مدیر رادیو معارف نیز ضمن قدردانی از حضور هیئت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رادیو معارف، ‌ با اعلام آمادگی برای تهیه برنامه‌های مشارکتی با معاونت قرآن و عترت گزارشی از فعالیت‌ های رادیو معارف در حوزه‌ قرآن و عترت ارائه کرد.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر، دبیر شورای معارف معاونت صدای رسانه ملی همچنین با اشاره به جایگاه رفیع قرآن و عترت، از آمادگی این شورا برای ساخت برنامه ‌های رادیویی از موضوعات قرآنی مورد نظر معاونت قرآن و عترت خبر داد و افزود: با توجه به گستردگی حوزه مخاطبان رادیو، این شورا آمادگی دارد به فراخور مخاطبان هر شبکه رادیویی در حوزه قرآنی برنامه‌سازی کند

در ادامه این نشست مقرر شد زمینه‌های همکاری و مشارکت بیشتر بین رادیو معارف و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احصاء و به صورت پیش نویس تفاهم نامه تهیه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز