خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم خبرداد؛

ساخت تله فیلم داستانی روز تلخ

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۳۲۲

این تله فیلم به مدت ۶۰ دقیقه پیش بینی شده و سعی شده در آن گوشه ای از تلاش ها و زحمات پلیس مبارزه با مواد مخدر به تصویر کشیده شود / مقرر است پس از تدوین از سیمای مرکز قم پخش شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از ساخت تله فیلم داستانی روز تلخ در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد صادقی عنوان داشت: تله فیلم داستانی روز تلخ با محوریت شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مرحله تولید قرار دارد.

معاون اجتماعی استان قم ادامه داد: این معاونت از اوایل نیمه دوم سال ۹۲ یعنی از ۷ ماه پیش اقدام به انتخاب بازیگران و تمرین های مستمر کرده است.

سرهنگ صادقی اظهار داشت: این تله فیلم به مدت ۶۰ دقیقه پیش بینی شده و سعی شده در آن گوشه ای از تلاش ها و زحمات پلیس مبارزه با مواد مخدر به تصویر کشیده شود و همچنین مقرر است پس از تدوین از سیمای مرکز قم پخش شود.

وی افزود: کارگردانی این تله فیلم را " محمد ابراهیمی " و بازیگرانی چون " محمد دهقانی " " یوسف اسماعیلی "، " جلال سنگانی "، " محمد کبیری "، " عباس محمدی "، " علیرضا قنبری "، " مریم یزدانی پاک "، " زهرا حبیبی راد " و " مریم جهان شاهی " بر عهده داشته و ایفای نقش خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز