خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۳ قم خبر داد؛

مرتفع ترین پرچم مشکی قم به اهتزاز در آمد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۵۷۸

از یک هفته مانده به ایام رحلت امام خمینی(ره) نسبت به نظافت و پاک سازی مستمر پایانه ها و بوستان های سطح شهر اقدام شده است / مسیرهای پیاده رو و آبرو بستر رودخانه نیز پاکسازی و نظافت شد.

ایلنا: شهردار منطقه ۳ قم گفت: برای گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد، مرتفع ترین پرچم مشکی شهر به عنوان یک المان تقویمی در میدان ۷۲ تن به اهتزاز در آمد.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی منش با تسلیت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: از یک هفته مانده به ایام رحلت امام خمینی(ره) نسبت به نظافت و پاک سازی مستمر پایانه ها و بوستان های سطح شهر اقدام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین ورودی مسافر به قم از میدان ۷۲ تن و پارکسوار شمالی صورت می‌گیرد، برای خدمات رسانی بیشتر به زائران در این دو مبدا تمرکز کردیم.

شهردار منطقه ۳ قم بیان کرد: برای اطلاع رسانی بیشتر تابلوهای طرح جدید در میدان شهید زین الدین، عوارضی تهران و پارکسوار شمالی تهیه و نصب شده است.

وی از ساخت ۶ عدد شاسی برای مخازن آب شیرین در حجم‌های ۳ هزار و ۵۰۰ و ۲ هزار لیتر خبر داد و گفت: مخزن به حجم ۵ هزار لیتر برای انتقال آب غیر شرب سیار آماده شده است.

موسوی منش همچنین از آماده سازی و رنگ آمیزی تانکرهای ۱۸ هزار لیتری و ۱۲ هزار لیتری سیار خبر داد و بیان کرد: این تانکرها برای استفاده زائران در پارک سوار شمالی استقرار دارند.

وی از پاکسازی محوطه پارکسوار شمالی و حاشیه‌ها در ۳ نوبت کاری خبر داد و گفت: ۱۷ کامیون نخاله و ضایعات از پارکسوار شمالی انتقال داده شده و در بلوار زائر لکه گیری آسفالت صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۳ پاکسازی رمپ پل امیر کبیر، پل فرهنگیان و باویان را مورد توجه قرار داد و گفت: مسیرهای پیاده رو و آبرو بستر رودخانه نیز پاکسازی و نظافت شد.

موسوی منش از نصب مرتفع‌ترین پرچم مشکی در شهر خبر داد و گفت: این پرچم در میدان ۷۲ تن نصب شد که می توان از آن به عنوان المان تقویمی یاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز