خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز مدیریت هوشمند ترافیک قم عنوان کرد؛

ثبت تردد بیش از ۳۷۰۰۰ وسیله نقلیه در آزاد راه تهران - قم در ۱۴ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۶۷

۸۵ درصد خودروهای عبوری را وسایل نقلیه شخصی و ۱۵ درصد مابقی را اتوبوس تشکیل می دهد / بیش از ۳۸ درصد وارد میدان ۷۲ تن شده اند.

مدیر مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم گفت: تا ساعت ۱۷ روز ۱۴ خرداد، بیش از ۳۷۰۰۰ وسیله نقلیه عبوری در محور آزادراه تهران - قم بعد از عوارضی قم ثبت گردیده است.

به گزارش ایلنا، محمد حسین دهناد با اعلام این خبر اظهار داشت: بنابر اطلاعات و گزارش های دریافتی از سامانه های تردد شماری بر خط مرکز مدیریت هوشمند ترافیک طی امروز و تا ساعت ۱۷ بیش از ۳۷۰۰۰ وسیله نقلیه عبوری در محور آزادراه تهران - قم بعد از عوارضی قم ثبت گردیده است که از این تعداد ۸۵ درصد خودروهای عبوری را وسایل نقلیه شخصی و ۱۵ درصد مابقی را اتوبوس تشکیل می دهد.

وی افزود: همچنین از این میزان وسیله نقلیه عبوری بیش از ۳۸ درصد وارد میدان ۷۲ تن شده اند.

دهناد عنوان کرد: از دیگر فعالیت¬های مرکز مدیریت هوشمند در این ایام می توان به ارائه توصیه¬های مرتبط با امر حمل و نقل در قالب گزارش های رادیویی و همچنین ارسال پیامک اشاره کرد.

وی برقراری ارتباط با دوربین¬های نظارتی سطح شهر در ستاد مرکزی مستقر در پارکسوار شمالی جهت مدیریت بهتر و موثرتر تردد زائرین در شهر قم از دیگر فعالیت های مرکز مدیریت هوشمند ذکر کرد و اذعان داشت: رصد لحظه ای جریان ترافیک و اطلاع رسانی به مدیران و مسئولین و متولیان امور تسهیلات زائرین جهت آگاهی از آخرین وضعیت جریان عبوری وسایل نقلیه در سطح معابر شهر به منظور فراهم کردن سهولت دسترسی زائرین و هموطنان عزیز به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران از جمله فعالیت های مهم مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز